Vrijdag 18 April 2014
Nieuw firmware versie: I9505XXUFNC8
Vandaag even de Samsung S4 aan Kies gehangen...en viola zie daar is de nieuwste firmware update.
E.a. was wel nodig want de afgelopen firmware versies hadden het toestel geen goed gedaan
Mijn eerste indruk is dat de camera van het toestel nu eindelijk eens een beetje fatsoenlijk werkt en niet blijft hangen
Wi-Fi signaal op "on screen antenne" is nog steeds 1 streepje maar heb nog geen instabiel Wi-Fi netwerk waarschuwing gehad... even aankijken dus.
De update kon bij mij overigens niet via het toestel zelf opgehaald/ge-download worden... dus waarschijnlijk zul je hem net als ik even aan Kies moeten hangen voor deze update.
De update duurd vrij lang en is een flink bestand, laat dan ook gerust je computer even met rust tijdens het updaten, na de update en initialisatie van de nieuwe firmware, wordt het toestel opnieuw opgestart en wordt je gevraagd om de usb verbinding even te verbreken (stekker eruit) en daarna weer even er in.
Vervolgens krijg je on screen te zien dat je over de nieuwste firmeware beschikt.
Screenshot van de nieuwste firmware
www.freebits.nl/images/984firmware.jpg
Cheers all