Tamaartje76

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S3 meld zijn eigen niet automatisch aan op thuisnetwerk

Hallo allemaal,

Ik hoop hier wat meer duidelijkheid te krijgen want kpn stuurt me naar vodafone en vodafone naar kpn
mijn s3 kan wel degelijk op wifi thuis, maar met grote regelmaat als ik weg ga, en thuis komt dan pakt hij mijn wifi niet automatisch.
Dan moet ik mijn eigen opnieuw inloggen, eenmaal opnieuw zegt hij verificatie probleem.
Dan moet ik mijn router even aan en uit zetten en dan pakt hij hem wel weer ?!?!?!
heb inmiddels mijn kanaal veranderd, ipv automatisch bij mijn modem... hopen dat dit het probleem doet oplossen.
Nu had ik gelezen iets over *#0011# ... wifi power save mode op uit ipv aan ... maar is dat wel zo super voor je foon ?
IK heb een ARV7519 experia box... inmiddels op vast kanaal.
als dit niet helpt wat dan...??
Kpn aan de telefoon gehad en zegt ja wij kunnen niet meer doen dan kanaal verzetten , en vodafone zegt wij kunnen niks want het internet is niet van ons.
Sta je dan...... een van de toestellen loopt te **bleep**en met gegevens.

Iemand?
Aangezien dat dat niet automatisch staat
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En heb je al eens gekozen om de router op en andere plek te plaatsen in het huis? Het kan zo zijn dat andere radio gegevens dit verstoren tussen je mobiel en je eigen netwerk, en daar kun je weinig meedoen....

En kanalen switchen kan dit hopelijk verhelpen. En de verwarring tussen de twee Providers is al helemaal niet fijn...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic