Jelle86

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S view cover bij samsung galaxy note 4

Hoe kan ik mij gepre-registreren op samsung.com? Zodat ik de s view cover krijg? Actie loopt t/m vandaag. Waar ik nu elkeer terecht kom is volgens mij om hem daadwerkelijk aan te vragen. Maar dan zeggen ze dat ik me moet gepre-registreren. Dan krijg je een actie code zodat als je je note 4 binnen hebt hem kan aanvragen

gr. Jelle
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jelle86 ,

Op de volgende pagina, https://www.samsung.com/nl/promotions/#/MSTVDVMVUEAH3/ kun je deelnemen aan de promotie die Samsung organiseert. Zie deelnemen je dient wel en Samsung account te hebben maak deze dus aan of als je deze hebt kun je verder gaan met het invullen van de gegevens.
Verdere uitleg zal worden weergegeven door Samsung op hun website.
Jelle86
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja klopt daar kom ik ook steeds terecht maar hier kan ik mijn adres niet invullen. Ik moet hier ook al het imei en ean invullen. Maar ik heb het product nog niet. Je moest je voor de 18de pre-registreren, of bedoelen ze hiermee een account aanmaken?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jelle86 ,

S view Cover cadeau bij een GALAXY Note 4
Exclusief bij deelname aan de pre-registratie van de GALAXY Note 4 op deze site.

Volgens mij gaat het niet om het account maar om de Note 4 zelf.
Is je toestel al binnen? Mocht je nog steeds gegevens niet kunnen invullen neem dan contact op met Samsung.
ev68

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vind het bijzonder jammer dat deze actie zo onlogisch van opzet is. Actieperiode is veel langer dan (of sluit aan op) de registratieperiode waarbij er gesproken werd over pre-orderen en pre-registreren.

Logischerwijs was ik er van uit gegaan dat het pre-orderen leidend zou zijn (immers heb je dat ook daadwerkelijk een Note 4 in bestelling staan) maar kennelijk vindt Samsung het belangrijker dat ze mensen van een promotiecode voorzien terwijl ze daarvan niet eens weten of ze uberhaupt een Note 4 gaan bestellen.

Mijn Note 4 heb ik zaterdag de 18e besteld in de Vodafone winkel maar toen ik begin deze week me wilde aanmelden was ik dus te laat. Niets aan te doen volgens Samsung... en dus erg jammer met een naar smaakje.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat is inderdaad om van te balen wanneer je merkt dat je je niet meer kunt aanmelden voor de S View Cover :(. Als Samsung je ook niet verder kon helpen is het inderdaad over en uit....
Jelle86
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb samsung gemailt en gebeld. En ze kunnen geen gepre-registratie vinden en ik heb dus eigenlijk pech! Ik heb aangegeven dat ik nog binnen de actie termijn hun heb gemailt over hoe ik me zou kunnen pre-registreren. Heb nog geen antwoord dus ik wacht af.

patricia14979

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je de bevestiging nog heb van de mail
Dan sta je sterk en hebben ze geen voet om op te staan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic