A-Khalaf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie toestel samsung galaxy s3

Geachte Heer/Mevrouw,
 
Op 03-07-2012 Heb ik via belsimpel een abbonoment van vodafone met een samsung galaxy s3 toestel genomen.
 
Alleen na 3 maanden is mijn toestel kapot gegaan. Dit heb ik uitereaard ter reperatie aangeboden op 05-10-2012 bij een Samsung service point in Amsterdam
 
Zij konden de schade niet repareren en hebben besloten het naar Samsung op te sturen waarbij ik het toestel 2 tot 3 weken kwijt ben.
 
Ik heb helaas geen leentoestel gekregen, wat natuurlijk absurd is want ik kan nu geen gebruik maken van mijn abbonoment doordat ik ook niet in bezit ben van een ander smartphone.
 
Mijn vraag is nu : is het mogelijk om via vodafone een leentoestel te krijgen. Ik heb het heel hard nodig aangezien ik het vooral
gebruik voor mijn bedrijf en studie, en ik totaal niet zonder kan.
 
En ik natuurlijk wel de abbonomentskosten lekker kan betalen zonder er gebruik van te maken. Hoop dat u dat begrijpt.
Ik hoor graag van u terug.
 
Met vriendelijke groet,
 
A.Khalaf
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Je koopt een toestel bij bedrijf A, laat het repareren bij bedrijf B en wilt nu dat bedrijf C jou tegemoet gaat komen in de kosten?
 
Ik snap op zich jouw gedachte wel, maar als je bovenstaande zin leest, ben jij het dan ook met me eens dat het op z'n minst een beetje vreemd overkomt?
 
Mijn eerste gedachte zou zijn om toch echt eens bij het bedrijf dat jou de telefoon heeft verkocht na te vragen of zij mogelijkheden hebben om je tegemoet te komen. Zij hebben tenslotte verdient aan de verkoop, daar staat tegenover dat ze je ook service behoren te verlenen.
 
Hetgeen Vodafone doet is jou de netwerkdienst leveren en dat doen ze dan ook, conform het contract. De verkoper heeft echter winst gemaakt op jouw toestel en daarnaast krijgt die ook nog een vergoeding van Vodafone voor het "aanbrengen" van jou als klant.
Dan kan je vanwege een defect toestel en het langer duren van een reparatie in mijn ogen daar toch moeilijk Vodafone voor verantwoordelijk houden.
 
Ik begrijp zeer zeker dat je in een lastige situatie zit en hoop van harte dat je je toestel zo snel mogelijk, netjes gerepareerd, retour zult ontvangen, maar mijn advies blijft om in eerste instantie contact te zoeken met de partij die jouw leverancier is en te kijken wat daar mogelijk is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic