Stevi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening

Beste vodafone, zojuist mijn rekening in gezien. Ik had al via myvodafone gezien dat ik plots buiten mijn bundel was gekomen. Vreemd want ik kom daar nooit boven. Ik heb gelijk telefonisch contact gezocht. Normaal ontvang ik een sms wanneer ik op 80% van mijn bundel zit. Helaas nu niet ontvangen. De medewerkster gaf aan dat deze wel verstuurd was maar 1 dag te laat. Ze zou de rekening met 51€ reduceren. Wat blijkt het bedrag buiten mijn bundel is van 69€ naar 51€ verlaagd. Ik ben nog eens na gegaan of ik die sms inderdaad heb ontvangen. Echter blijkt dit niet het geval geweest te zijn. Anders was ik nooit boven mijn bundel uit gekomen. Snap uberhaupt niet hoe ik 69€ boven mijn bundel kan uitkomen als je naar mijn gemiddeld gebruik kijkt. Ik ga er dan ook vanuit dat de rekening nog gecorrigeerd wordt. Mvg stefan
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Stevi

Deze vraag kun je het beste bij onze klantenservice neerleggen. Via het forum kunnen we namelijk niet nakijken wat er precies is besproken en wat er gebeurd is. Daarom is het forum ook niet geschikt voor vragen waarvoor we eigenlijk je gegevens nodig hebben. Ik zal daarom ook je topic sluiten. Mijn collega's van de klantenservice helpen je graag verder en zullen ervoor zorgen dat het wordt opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic