ZL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening betalen

Hoi,
Ik moet een rekening betalen, omdat ik anders word geblokkeerd. Dat wilde ik zojuist via mijn Vodafone doen, daar staat vervolgens in de lijst dat ik een open rekening heb, maar ik kan het niet via iDeal betalen, want in die lijst kan die niet gevonden worden. Hoe kan ik dan mijn rekening betalen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo,

Een eigen overboeking, via Internet-bankieren, of met een gewone overschrijvingskaart, kan gelukkig altijd nog.
Hier de gegevens van Vodafone:

IBAN-rekeningnummer: NL08DEUT0265121809
Op naam van: Vodafone
Vestigingsplaats: Maastricht

Betalingskenmerk:
● jouw Vodafone klantnummer (zie rechtsboven op jouw digitale factuur, via MyVodafone website)
● jouw factuurnummer (zie eveneens rechtsboven op jouw digitale factuur, via MyVodafone website)

Jouw betaling kan dan spoedig door Vodafone worden verwerkt. En indien je onverhoopt toch afgesloten wordt. Dan kun je verwijzen naar deze betaling. Houd wel rekening met een administratieve verwerkingstijd van vier werkdagen door jouw bank en de huis-bankier van Vodafone. En Vodafone zelf.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo,

Een eigen overboeking, via Internet-bankieren, of met een gewone overschrijvingskaart, kan gelukkig altijd nog.
Hier de gegevens van Vodafone:

IBAN-rekeningnummer: NL08DEUT0265121809
Op naam van: Vodafone
Vestigingsplaats: Maastricht

Betalingskenmerk:
● jouw Vodafone klantnummer (zie rechtsboven op jouw digitale factuur, via MyVodafone website)
● jouw factuurnummer (zie eveneens rechtsboven op jouw digitale factuur, via MyVodafone website)

Jouw betaling kan dan spoedig door Vodafone worden verwerkt. En indien je onverhoopt toch afgesloten wordt. Dan kun je verwijzen naar deze betaling. Houd wel rekening met een administratieve verwerkingstijd van vier werkdagen door jouw bank en de huis-bankier van Vodafone. En Vodafone zelf.

Succes !

Netwerker
ZL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je!
Gebruiker12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geachte klantenservice

wat gebeurd als er tweemaal
op er 2 maal word afgeschreven
20 mei 55 euro
29 mei 55 euro

Edit moderator: Ik heb je gebruikersnaam aangepast. De gebruikersnaam die je had kon eigenlijk niet door de beugel.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Gebruiker12

Dat is vervelend ????
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Hier op het forum hebben wij geen inzage in jouw gegevens en worden tevens hier ook niet behandeld omdat alleen de klantenservice dit kan. De klantenservice helpt je hier graag verder bij.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic