Joost1970

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Registreren Femtocell / Signaal Plus lukt niet

Goedemiddag! Ik probeer al drie dagen een Femtocell te registreren via MyVodafone. Zodra ik postcode enhuisnummer heb ingevoerd en het bijbehorende adres er wil laten bij zoeken, blijft er een rondje ronddraaien in mijn scherm en houdt ook niet meer op. Verneem graag de oplossing. M.vr.gr. Joost Walraven
13 Reacties 13
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Joost,

Heb je ook al eens een andere browser geprobeerd? Op die manier kunnen we in ieder geval eens testen of het daaraan ligt.
13442

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg het bericht, na het intypen van het serienummer, en naam:

"Femtocel met serienummer SC8880000xxxxxxxxxxx is niet bekend bij Vodafone.
Controleer het serienummer.
Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de Vodafone klantenservice"

Het serienummer is correct ingevoerd, femtocel, in het stopcontact met verbinding naar router/modem

ik heb het probleem door het niet kunnen registeren, zelf op kunnen lossen..
Het probleem door het niet kunnen registreren ligt niet aan jullie site,
maar aan de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
Oplossing:
als iemand voor de eerste keer naar jullie site gaat om in te loggen, (mijnvodafone.nl)
dan gebeurt er iets met de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
De internet browser veranderd de compalibiliteitsweergave en in deze lijst staat dan plotseling,
" vodafone.nl "
Daardoor verstoord het aanmelden van de Femtocel, nou nu de oplossing,
Ga naar compalibiliteitsweergave van je internet browser,
daar staat vodafone.nl in de lijst van instellingen compalibiliteitsweergave
Je moet dan vodafone.nl selecteren én verwijderen kiezen.....
Dan ga je weer naar de site van mijnvodafone.nl en kun je direct de Femtovel registeren zonder problemen..

Groetjes 13442


ben trouwens al dagen er mij bezig.....
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Voor dit soort problemen kun je vaak beter direct naar de klantenservice bellen. Ze kunnen het dan in veel gevallen direct voor je nakijken en oplossen.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Zelf had ik dit ook in het begin en bleek de serienummer op de SignaalPlus niet juist. Na invoeren van het serienummer die op het doosje vermeld stond werkte het wel "beide kwamen vrijwel overeen" alleen ontbrak op de SignaalPlus een 0.

Mocht je er verder niet uit komen, is het raadzaam om 1201 te bellen en hen kort uit te leggen wat het probleem is zodat ze je direct naar networking kunnen doorverbinden.
13442

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aan GerritS1976 Mag ik vragen Hoeveel cijfers er achter de Letters SCxxxxxxxxxxxxxxxxxx Stonden?
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Bij mij 18 cijfers op dit moment... heb echter een andere SignaalPlus sinds vorig jaar en daarop klopte het serienummer gewoon.

Overigens zijn er meer mensen met het probleem dat jij aanhaalt, wellicht dus een storing.
13442

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het probleem door het niet kunnen registeren, zelf op kunnen lossen..
Het probleem door het niet kunnen registreren ligt niet aan jullie site,
maar aan de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
Oplossing:
als iemand voor de eerste keer naar jullie site gaat om in te loggen, (mijnvodafone.nl)
dan gebeurt er iets met de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
De internet browser veranderd de compalibiliteitsweergave en in deze lijst staat dan plotseling,
" vodafone.nl "
Daardoor verstoord het aanmelden van de Femtocel, nou nu de oplossing,
Ga naar compalibiliteitsweergave van je internet browser,
daar staat vodafone.nl in de lijst van instellingen compalibiliteitsweergave
Je moet dan vodafone.nl selecteren én verwijderen kiezen.....
Dan ga je weer naar de site van mijnvodafone.nl en kun je direct de Femtovel registeren zonder problemen..
Ik hoop dat het duidelijk is voor je, zoja, vertel het aan iedereen, die hier vragen over heeft, dan zijn jullie ook van de vele vragen af, hier over..
Als je nog vragen heb......stel ze dan , ok?
Groetjes 13442
13442

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het probleem door het niet kunnen registeren, zelf op kunnen lossen..
Het probleem door het niet kunnen registreren ligt niet aan jullie site,
maar aan de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
Oplossing:
als iemand voor de eerste keer naar jullie site gaat om in te loggen, (mijnvodafone.nl)
dan gebeurt er iets met de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
De internet browser veranderd de compalibiliteitsweergave en in deze lijst staat dan plotseling,
" vodafone.nl "
Daardoor verstoord het aanmelden van de Femtocel, nou nu de oplossing,
Ga naar compalibiliteitsweergave van je internet browser,
daar staat vodafone.nl in de lijst van instellingen compalibiliteitsweergave
Je moet dan vodafone.nl selecteren én verwijderen kiezen.....
Dan ga je weer naar de site van mijnvodafone.nl en kun je direct de Femtovel registeren zonder problemen..

Groetjes 13442
13442

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het probleem door het niet kunnen registeren, zelf op kunnen lossen..
Het probleem door het niet kunnen registreren ligt niet aan jullie site,
maar aan de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
Oplossing:
als iemand voor de eerste keer naar jullie site gaat om in te loggen, (mijnvodafone.nl)
dan gebeurt er iets met de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
De internet browser veranderd de compalibiliteitsweergave en in deze lijst staat dan plotseling,
" vodafone.nl "
Daardoor verstoord het aanmelden van de Femtocel, nou nu de oplossing,
Ga naar compalibiliteitsweergave van je internet browser,
daar staat vodafone.nl in de lijst van instellingen compalibiliteitsweergave
Je moet dan vodafone.nl selecteren én verwijderen kiezen.....
Dan ga je weer naar de site van mijnvodafone.nl en kun je direct de Femtocel registeren zonder problemen..

Groetjes 13442
13442

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het probleem door het niet kunnen registeren, zelf op kunnen lossen..
Het probleem door het niet kunnen registreren ligt niet aan jullie site,
maar aan de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
Oplossing:
als iemand voor de eerste keer naar jullie site gaat om in te loggen, (mijnvodafone.nl)
dan gebeurt er iets met de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
De internet browser veranderd de compalibiliteitsweergave en in deze lijst staat dan plotseling,
" vodafone.nl "
Daardoor verstoord het aanmelden van de Femtocel, nou nu de oplossing,
Ga naar compalibiliteitsweergave van je internet browser,
daar staat vodafone.nl in de lijst van instellingen compalibiliteitsweergave
Je moet dan vodafone.nl selecteren én verwijderen kiezen.....
Dan ga je weer naar de site van mijnvodafone.nl en kun je direct de Femtovel registeren zonder problemen..

Groetjes 13442
13442

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok.....is al opgelost...
ik heb het probleem door het niet kunnen registeren, zelf op kunnen lossen..
Het probleem door het niet kunnen registreren ligt niet aan jullie site,
maar aan de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
Oplossing:
als iemand voor de eerste keer naar jullie site gaat om in te loggen, (mijnvodafone.nl)
dan gebeurt er iets met de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
De internet browser veranderd de compalibiliteitsweergave en in deze lijst staat dan plotseling,
" vodafone.nl "
Daardoor verstoord het aanmelden van de Femtocel, nou nu de oplossing,
Ga naar compalibiliteitsweergave van je internet browser,
daar staat vodafone.nl in de lijst van instellingen compalibiliteitsweergave
Je moet dan vodafone.nl selecteren én verwijderen kiezen.....
Dan ga je weer naar de site van mijnvodafone.nl en kun je direct de Femtovel registeren zonder problemen..

Groetjes 13442
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Bedankt @13442 Ik heb jouw oplossing even voorgelegd aan onze technische dienst. Zij gaven me meer info.

Het probleem wordt veroorzaakt doordat sommige serienummers niet in de database voorkomen. We onderzoeken momenteel welke serienummers hieronder vallen. Mocht jij dus ook deze problemen ervaren geef dan even het serienummer van jouw SignaalPlus door aan onze klantenservice. Dan uploaden we die meteen in de database.
Ik vermoed dat jij, @13442 , dat ook hebt gedaan. Daardoor kun je de registratie nu afronden. Klopt dat?

GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Het betrof niet alleen compatibiliteitsweergave, er is of was n.l. ook een storing met het registreren van de signaalplus devices er waren de afgelopen week n.l. nogal wat meer klachten over het niet kunnen registreren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic