ik heb het probleem door het niet kunnen registeren, zelf op kunnen lossen..
Het probleem door het niet kunnen registreren ligt niet aan jullie site,
maar aan de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
Oplossing:
als iemand voor de eerste keer naar jullie site gaat om in te loggen, (mijnvodafone.nl)
dan gebeurt er iets met de compalibiliteitsweergave van je internet browser.
De internet browser veranderd de compalibiliteitsweergave en in deze lijst staat dan plotseling,
" vodafone.nl "
Daardoor verstoord het aanmelden van de Femtocel, nou nu de oplossing,
Ga naar compalibiliteitsweergave van je internet browser,
daar staat vodafone.nl in de lijst van instellingen compalibiliteitsweergave
Je moet dan vodafone.nl selecteren én verwijderen kiezen.....
Dan ga je weer naar de site van mijnvodafone.nl en kun je direct de Femtovel registeren zonder problemen..
Ik hoop dat het duidelijk is voor je, zoja, vertel het aan iedereen, die hier vragen over heeft, dan zijn jullie ook van de vele vragen af, hier over..
Als je nog vragen heb......stel ze dan , ok?
Groetjes 13442