Hoi @Micha12321
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst natuurlijk welkom bij Vodafone, voor de persoon die de Red Together Extra heeft aangeschaft. Begrijp dat deze vanuit een andere provider komt en dat deze daar nog geen gebruik van kan maken. Heeft die persoon geen opzegtermijn bij de oude provider?
Je kan het dan al wel aanvragen bij Vodafone, maar als daar nog een opzegtermijn aan vast zit, dan zal je toch nog even moeten wachten tot het nummer omgezet kan worden van de andere provider naar Vodafone. Hoe dit werkt kan je lezen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml
Klopt het niet en moet het nu al wel direct werken en zou je een SIMkaart al gehad moeten hebben omdat het nummer al over is, wacht dan op een Vodafone medewerker en laat die even met je mee kijken. Aangezien het op 1 klantnummer betreft kan jij dan aub een aantal gegevens invullen bij je profiel instellingen van deze community. Wat je moet invullen en waar, kan je hier lezen!