jgroen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen invoer bankrekeningnummer

Hallo,
Ik wil een bestelling plaatsen, maar mijn bankrekeningnummer wordt niet herkend. Hoe dit op te lossen, want zo kan ik mijn bestelling niet afronden.
Johan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Lilla, when ordering a subscription online our system only accepts Dutch bank accounts. Are you entering a Dutch account number or a (from our perspective 😉 ) foreign bank account?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Johan,

Misschien is Vodafone bij het online bestel-systeem recentelijk overgegaan naar IBAN-rekeningnummers.
Jouw lange IBAN-rekeningnummer vindt je op je digitale bankrekening-afschriften en via Internet-Bankieren.
Het bestaat uit een reeks van 18 cijfers en letters. En begint met de letters: NL

Probeer dat IBAN-rekeningnummer in te voeren bij je online bestel-gegevens. Wel zorgvuldig dat hele lange IBAN-rekeningnummer invoeren.

Anders toch maar de bestelling plaatsen bij Vodafone Sales-afdeling op het gratis 0800-telefoonnummer. Zie de website van Vodafone.

Succes !

Netwerker
marchekkie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb je de IBAN code erbij gezet?
Lilla

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hello,

my problem is, that I wanted to make my subscription online, and then when it comes to the part, where I'm supposed to typet in the account number here is only 15 initials allowed to type in, so there is no chance to complete it. Than it writes out that IBAN is not accepted, I should do with the old account number. I don't have "old account number", have no idea how to type in now.
I tried in many ways, without any sucess, I'm completely confused now.

Thanks,
Lili.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Lilla, when ordering a subscription online our system only accepts Dutch bank accounts. Are you entering a Dutch account number or a (from our perspective 😉 ) foreign bank account?
Lilla

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

yes, I have a dutch maestro card. But anyways, there is only 10 numbers I've as an account number, and with the complete IBAN form it's 18 then. The maximum characters are 15 that can be typed in at the page.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic