welly123

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen betalingen

Ik heb wat problemen gehad met betalingen , en nu kreeg ik een email van een bedrijf ( Waar ik naar gesms'd had maar dus niet aankwam ofzo ,, Geld wel eraf ) 
 
Hello 
Thank you for using BOKU. We are sorry if you experienced problems with your payment.
If you are sure that you were charged, please submit a scanned copy or screenshot of your phone bill via fax (US: +4156199399 or UK: +441246888550), email (support@boku.com), or reply to this message. We must verify that you have been charged before we can contact the publisher to credit your account or offer you a refund. 
You can find your online bill here :https://my.vodafone.nl/my_vodafone/online_rekening?errormessage=&errorcode=
 
kijk ik op die laatste link, maar ik had nog geen vodafone account dus kan ik dat nog wel lezen ? 
 
Anders ben ik dus me geld kwijt..
6 Reacties 6
welly123
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat moet ik doen ?  dit krijg ik nu : 
 
 
 please submit a scanned copy or screenshot of your phone bill
 
 
waar kan ik die vinden? ( prepaid telefoon)
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi welly123, bij prepaid krijg je geen rekening. Je zult dit dus niet op My Vodafone kunnen vinden. Hoe heb je betaald? Als het door middel van een sms was, dan raad ik je aan om via www.smsadvies.nl te zoeken naar de aanbieder/tussenpersoon en hiermee contact op te nemen. Heb je via een online transactie betaald, dan kun je de betaling terugvinden op www.payinfo.mobi en dit als bewijs aan BOKU voorleggen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*onderwerp verplaatst naar prepaid-forum*
welly123
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hee sido , 
 
 
ik heb via sms betaald ja, maar hoe werkt die site ben er nieuw mee en weet niet echt wat ik moet doen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als je met je telefoon naar die site surft, www.payinfo.mobi, dan zal de rest zichzelf moeten wijzen. Je telefoonnummer opgeven, de pincode die je dan via sms ontvangt invoeren en gewoon goed de instructies lezen.
welly123
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen actieve abonnementen gevonden!
 
Geen transacties gevonden!
 
 
ik weet niet waar ik dan moet kijken
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic