ajhdelange

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem wifi sinds update android 4.1.2

Update: door

Wie kan mij helpen?
 
Een paar weken geleden heeft mijn galaxy S2 toestel de update gehad naar 4.1.2 Hierna heb ik thuis problemen gekregen met de wifi. Hij geeft aan dat er een verificatiefout is opgetreden. Als ik mijn router reset kan er wel ingelogd worden. Ik heb het kanaal van de router al veranderd van automatisch naar 2 (omdat ik dit via google had gevonden, maar dit helpt nog niet). Ik kan met mijn tablet thuis wel op wifi. Met mijn telefoon heb ik bij anderen geen probleem...
 
Hoor graag de oplossing!
Wie kan mij helpen?
 
Een paar weken geleden heeft mijn galaxy S2 toestel de update gehad naar 4.1.2 Hierna heb ik thuis problemen gekregen met de wifi. Hij geeft aan dat er een verificatiefout is opgetreden. Als ik mijn router reset kan er wel ingelogd worden. Ik heb het kanaal van de router al veranderd van automatisch naar 2 (omdat ik dit via google had gevonden, maar dit helpt nog niet). Ik kan met mijn tablet thuis wel op wifi. Met mijn telefoon heb ik bij anderen geen probleem...
 
Hoor graag de oplossing!
11 Reacties 11
svdl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik kan je misschien wel helpen als je de mobiel risetten en anders weet ik het ook niet 
 
suc6 ermee 😄
ajhdelange
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik al gedaan, werkt niet...
ajhdelange
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is opgelost, ik heb de app: wifi fixer gedownload. Sindsdien geen problemen meer gehad 😄
GewoonFrankV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb dus hetzelfde probleem op me samsung galaxy tab 2 10.2.
Ook nadat ik de update gedaan heb geen wifi meer.
 
Hoe heb je dat met Wifi fixer gedaan?
want ook als ik dat installeer doet ie het niet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! 
 
Vervelend om te horen dat de App niet werkte :(. Je zou eens en Back Up kunnen maken via Samsung Kies en wanneer dit is gebeurd kun je en reset maken van de Tablet. Normaal zou de Tablet het dan gewoon moeten doen.
 
Groet: ^PS
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey SamsungExpert,

Wat zijn we blij om jou op het forum te mogen begroeten.
Je weet, zoals je naam al zegt, duidelijk veel van toestellen. Bedankt voor jouw bijdragen.
Ik hoop je nog heel vaak terug te zien 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Haha, bedankt Astrid :)! Mij zul je wel vaker tegenkomen op het forum, en doe dit al vaker vragen beantwoorden dus waarom dit niet! Alvast en fijne dag verder! (Werk ze).
 
Groet: ^PS
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
SamsungExpert schreef:
Mij zul je wel vaker tegenkomen op het forum, en doe dit al vaker vragen beantwoorden dus waarom dit niet!
Dat doet met goed. Ik kijk er nu al naar uit 😉
Mijn werkdag zit er bijna op. Ik ga het stokje doorgeven. Tot binnenkort.
Jij ook nog een fijne dag
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dan neem ik het wel over op de Samsung afdeling ;)! Nog bedankt.
 
Tot snel!
metroplex16671

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb samsung galaxy s 2 update 4.1.2 loopt elke keer vast
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Als je toestel elke keer vast loopt zou je kunnen kijken of er misschien niet en App vervelend doet! Zo niet dan is en reset altijd handig. Maar maak je hiervoor wel en Back Up via Samsung Kies! Zodat foto's video's enzovoorts worden opgeslagen. Apps worden niet opgeslagen, die kun je later installeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic