J_va

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met order

Hallo,

Ik heb 4 november een abonnement afgesloten bij jullie en ik had eindelijk na 3 weken mijn toestel ontvangen, maar helaas in de verkeerde kleur. Vervolgens ben ik naar een Vodafone winkel geweest en heb ik gevraagd wat ik kon doen en dat was retouren. Nou heb ik dat vervolgens gedaan + de omschrijving er bij gedaan van wat er fout was en nu zie ik dat het geld wat ik had moeten betalen voor de telefoon is terug over gemaakt naar mij. Waarom is dat, hebben ze het contract verbroken of iets? Ik snap er niks meer van en eerlijk gezegd de klantenserverice via de Chat of op Facebook is echt 10x niks als of ze er geen verstand van hebben. Hopelijk kunnen ze me hier wel verder helpen.

Mvg
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi!

Het Forum is helaas niet het goede platform om een vraag met zulke klantspecifieke info te beantwoorden. Wat is er mis gegaan via Facebook en Chat?
J_va
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is gelukkig opgelost, heb opnieuw een contract moeten afsluiten....... 🙂
Mochten ze eigenlijk wel laten weten anders had ik nog heeeeel lang op mn toestel kunnen wachten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Fijn om te horen dat het toch is opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic