Jessehuiskens

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleem met de Samsung Galaxy S2

Hallo,
 
Een tijd terug heb ik hier al een van mijn problemen gepost.
 
Mijn toestel strartte uit zichzelf steeds app's op. ( na automatishe update naar ICS 4.0.3. )
Weg geweest voor reparatie en werd er vochtschade geconstateerd en het toestel werd total-los verklaard.
 
 
Ik dacht laat ik het toestel toch eens testen.
Het toestel werkte weer maar nu met nieuwe problemen.
 
- Ik kan niet meer bellen, mensen horen mij niet en ik hoor de ander niet. ( speaker defect? )
- Als ik de camera opstart krijg ik : Waarschuwing!   Camera fout.
- Als ik de mp3 speler aanklik krijg ik geen geluid, en hangt hij gelijk ''vast''
- Video's worden afgespeeld maar zonder geluid.
- Heel slecht bereik of zelfs geen bereik. 
 
 
Games, what's app, internet enz werkt wel gewoon.
 
 
Kan dit te maken hebben met instellingen of is het weer een probleem in het toestel?
 
Mvg,
 
Jesse
8 Reacties 8
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vrees dat het je toestel is Jesse,
 
de camera en zo hebben niets met instellingen te maken. De instellingen gelden alleen voor de netwerkinstellingen. Bijvoorbeeld je internet of je sms.
 
Zou maar weer toestel laten nakijken of eerst proberen een update voor je toestel te installeren via Samsung Kies.
 
Succes,
Ziza
Jessehuiskens
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind het dus een heel raar geval,
 
Voor ik het toestel had opgestuurd werkte dit allemaal nog wel..
Ik dacht vraag eerst hier is om tips of oplossingen want als ik het toestel nu opstuur ben ik sowieso al €80 kwijt.
 
 
Heb samsung voor de laatste keer gemailt, hoop dat ze zelf nu met een oplossing komen.
Als er weer een k*t oplossing uitkomt zet ik de consumenten bond erachter want ben het helemaal zat met Samsung..
 
 
Greetz
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Had je het toestel gestuurd naar Vodafone reparatie punt of naar Samsung zelf? Er zit misschien een verschil in kwa opinie over de kwestie. Ik vraag me af wat Samsung nog te melden heeft aan je, ik wacht met spanning af!
 
Groet
 
WhiteWolf
Jessehuiskens
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb me abbonement afgesloten bij telefoonkopen.nl in de stad.
Het ging via Samsung volgens mij, en dat ging weer via Solid Vision.
Ook stond er weer iets vermeld over pro assist, dat is ook een reparatie centrum toch?

Ben zelf inderdaad ook benieuwd wat Samsung te melden heeft want heb ondertussen al 4x met verschillende werknemers? contact gehad en kreeg steeds een ander antwoord...
De een zei je krijgt een creditering in geld of een nieuw toestel.
De ander zei weer je krijgt niets

Ik zet hier wel het antwoord neer als ik iets terug heb.

Jesse
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Als het toestel niet bij Vodafone is gekocht, dan moet je inderdaad betalen voor reparatie kosten als je hem ter reparatie aanbied bij een vodafone winkel geloof ik (Mods correct me als ik het fout heb). Wel vervelend dat je 4 verschillende meningen heb gehad over deze kwestie....
 
Groet
 
WhiteWolf
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Eén van de kenmerken van vochtschade bij een toestel is dat hij het in eerste instantie kan lijken te doen, terwijl er dan na geruime tijd plotseling allemaal onverklaarbare fouten op gaan treden.
 
Aangezien jij in je eerste post al meldt dat het toestel indertijd is opgestuurd en onherstelbaar is verklaard, is het voor mij heel aannemelijk dat die conclusie van de reparatuer op dat moment geheel correct is geweest.
 
Ik ben bang voor je dat wederom opsturen enkel dezelfde conclusie (vochtschade) zal opleveren en dat je daarvoor alsnog (of weer) onderzoekskosten voor moet betalen.
 
Sorry dat ik geen beter bericht voor je heb.
Jessehuiskens
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het toestel opgestuurd omdat hij ''kuren'' kreeg na de update.
 
 
Nu is hij terug en werkt hij alweer 2 weken normaal op de camera, mp3 speler & speaker/microfoon na.
 
Mij lijkt het dus eigenlijk niet mogelijk dat het vochtschade is anders zou hij, lijkt mij, steeds dezelfde kuren moeten krijgen en dan later steeds meer verschillende kuren erbij?
Dat lijkt mij het meest logische?
 
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Jessehuiskens schreef:
Ik heb het toestel opgestuurd omdat hij ''kuren'' kreeg na de update.
 
 
Nu is hij terug en werkt hij alweer 2 weken normaal op de camera, mp3 speler & speaker/microfoon na.
 
Mij lijkt het dus eigenlijk niet mogelijk dat het vochtschade is anders zou hij, lijkt mij, steeds dezelfde kuren moeten krijgen en dan later steeds meer verschillende kuren erbij?
Dat lijkt mij het meest logische?
 
 
Uit ervaring kan ik je vertellen dat er bij vochtschade niets onmogelijk is. Sommige toestellen vallen meteen uit om het nooit meer te doen, sommige lijken te werken maar vertonen onverklaarbare klachten die komen en verdwijnen. Er valt dan echt geen logica te ontdekken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic