tweetje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaidtegoed onterecht afgeschreven

Wie kan mij helpen. Ik heb een S4 mini met een prepaid kaart, mijn mobiele gegevens staan uit en ik heb een extra toegangspunt gemaakt zodat hij niet altijd op vodafone staat en toch gaat er al 4 dagen achter elkaar € 1.00 af. Op deze manier ben ik zo door mijn tegoed heen. Ik snap er echt niets van, heeft iemand ook dit probleem?
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tweetje ,

Zou je svp je andere topic en/of bericht(en) kunnen verwijderen dit tot verwarring op het topic voor andere gebruikers bijvoorbeeld. Dankje.

Als jou netwerk op 2G staat kun je alleen gebruik maken van bellen en smsen, en als het netwerk op je toestel uit staat ben je volledig offline. Weet je zeker dat er geen BloX of betaalde diensten deze kosten met zich meedragen?

Betaalde diensten: https://www.vodafone.nl/support/betaalde-diensten-stopzetten/
tweetje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb gewoon 3G en alles doet het gewoon op de wifi, ik heb alleen het vinkje bij de mobiele gegevens uitgezet zodat ik niet per ongeluk op het internet ga. Toch gaat er elke keer een € 1.00 af terwijl ik het toestel niet eens gebruikt. En ik ben niet de enigste zoals je hier op het forum lees, op fb heb ik dit probleem net ook al gelezen, ik hoop dat dit snel wordt opgelost.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Op de één op andere manier moet je toestel toch verbinding maken met het mobiele datanetwerk.
Loop eens binnen bij een Vodafone Winkel om je instellingen na te laten kijken
APvW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Hier exact hetzelfde probleem. Iedere dag gaat er beltegoed van het prepaid tegoed van mijn zoon af.
Achtereenvolgens de volgende stappen doorlopen:
- gecheckt of er sprake is van betaalde sms diensten
- Instellingen van de telefoon gecontroleerd
- Data connectie staat uit
- Geen wcdma, alleen GSM geselecteerd
- SMS naar 4000 gestuurd met "Internet diensten uit"

Ondertussen is er ruim €10,-- verdwenen.
Hoe kan dit? Graag snel een oplossing.


APvW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet een heel actief forum dit?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @APvW

Ik vermoed er nog geen gebruikers hebben gereageerd omdat dit niet een geschikte vraag is voor het Forum. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. In het klantsysteem kan dan worden bekeken waar het aan is verbruikt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic