pascalverbiest

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid tegoed

2 weken geleden heb ik opgewaardeerd via automatische incasso, dit bedrag is ook van mijn rekening afgegaan maar nu kreeg ik maandag een sms waar instaat dat mijn opwaardering is mislukt en dat ik nu geblokkeerd ben..
 
afijn, er staat dat ik naar 1200 moet bellen om op te waarderen maar als ik naar 1200 bel krijg ik te horen dat deze telefoon is geblokkeerd... ik heb net een prepaid kaart gehaald  van 20 euro en kan niet opwaarderen.. wat is dit? blijft mijn mobiel nu dus voor altijd geblokkeerd? 
 
 
 
<
// var __chd__ = {'aid':11079,'chaid':'www_objectify_ca'};(function() { var c = document.createElement('script'); c.type = 'text/javascript'; c.async = true;c.src=( 'https:' == document.location.protocol ? 'https://z': 'http://p') + '.chango.com/static/c.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(c, s);})(); //
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
pascalverbiest schreef:
2 weken geleden heb ik opgewaardeerd via automatische incasso, dit bedrag is ook van mijn rekening afgegaan maar nu kreeg ik maandag een sms waar instaat dat mijn opwaardering is mislukt en dat ik nu geblokkeerd ben..

afijn, er staat dat ik naar 1200 moet bellen om op te waarderen maar als ik naar 1200 bel krijg ik te horen dat deze telefoon is geblokkeerd... ik heb net een prepaid kaart gehaald van 20 euro en kan niet opwaarderen.. wat is dit? blijft mijn mobiel nu dus voor altijd geblokkeerd?


Hoi PascalVerbiest:

Dat klinkt niet goed, heb je de mogelijkheid om met een vaste lijn te bellen naar Vodafone ? Hier op het forum kan ik helaas niet om gegevens vragen, dus als de mogelijkheid er is neem dan contact opnemen met nummer: +31 6 54 50 01 00. Mijn collega's helpen je graag verder.

ownmaster120

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat is dit voor een onzin waardeer je 10 euro op krijg je niks van beltegoed binnen heb nog steeds o,oo euro dus bedankt vodafone
MitchP

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ownmaster120,

Dat is niet zo handig! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? We kijken graag voor je na hoe dit is gebeurd.
Via deze link zie je de verschillende manieren waarop je contact met ons kunt opnemen: http://www.vodafone.nl/klantenservice/
Mocht je vandaag nog contact willen, stuur dan een privébericht via Facebook of Twiiter.

We horen graag van je 😉
Fijne kerstdagen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic