Jurgendr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid tegoed verdwenen na activatie weekbundel unlilited internet

Mijn prepaid tegoed van 3 € is verdwenen nadat we een bundel van 1 week unlimited internet hebben gebruikt. Bundel werd verleden week maandagavond geactiveerd maar werkte deze morgen plots niet meer. Het tegoed van 3 € wat resterende was , bleek ook verdwenen bij het openen van myvodafone , evenals de resterende data van het 2 GB volume dat op de kaart stond.

 

Bij het opwaarderen vandaag met een nieuwe code twv 10 € en aankoop nieuwe weekbundel unlimited internet blijft er terug 3 € over i.p.v. 6 € (vorige tegoed 3 €)

 

 Hoe kan dit komen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

@Jurgendr Zoals afgesproken kom ik hier nog op terug.  Zekerheidshalve heb ik het een en ander nog gecheckt. Als je de bundel bijvoorbeeld aanzet op maandag, dan loopt 'ie tot en met zondag 23:59 uur. 

Uit coulance heb ik eenmalig € 4 gecrediteerd waarmee je huidige balans op € 7 komt. Hier kun je weer een nieuwe weekbundel van aanschaffen met deze informatie in het achterhoofd.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Yvette2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een soortgelijk probleem/klacht. Ik had met €20 opgewaardeerd, waamee mjjn beltegoed op €23 kwam. 

Ik had maar een paar dagen extra bundel nodig en bij het klikken op de €3 dagtegoed, werd er aangegeven dat ik niet genoeg beltegoed had.... Bij het checken van mijn beltegoed was de volledige €23 verdwenen! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @Yvette2 
Mooi dat je aangeeft dit probleem ook te hebben. Het is handig om op 1 plek je probleem te geven anders raakt het een beetje in de soep. Je eigen topic zal worden beantwoord. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @Jurgendr 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat er fout gaat, geen idee. Vandaag zijn er mensen online die met je mee kunnen kijken wat er aan de hand kan zijn. Misschien iets technisch of iets anders. 

Als je zorgt dat je privé gegevens zijn ingevuld dan kunnen ze je sneller helpen. 

Jurgendr
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy Heb profiel vervolledigd met alle gegevens

Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Dat is mooi, dan zal @Vincent met je mee kijken. Hij is werkzaam bij Vodafone.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

Hi @Jurgendr,

Wat gek dat je tegoed zomaar verdwijnt, dat vraagt natuurlijk om opheldering. 

Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat de weekbundel stopte om 21-08-2023 om 00:00:01. In de ochtend is er mobiel dataverbruik geweest totdat het Prepaid tegoed van € 3 op was. Vervolgens heb je je tegoed opgewaardeerd met € 10 en een nieuwe weekbundel geactiveerd. Op dit moment is nog € 3 tegoed over.

Om eerlijk te zijn weet ik niet of een weekbundel vervalt op iedere maandag om 00:00:01 uur, ongeacht of de bundel eerder of later is aangezet in de week. Dit moeten we komende maandag even afwachten. Hierna kunnen we de balans opmaken en checken of we het verbruik van € 3 kunnen crediteren. Ik kom er dus op terug!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

@Jurgendr Zoals afgesproken kom ik hier nog op terug.  Zekerheidshalve heb ik het een en ander nog gecheckt. Als je de bundel bijvoorbeeld aanzet op maandag, dan loopt 'ie tot en met zondag 23:59 uur. 

Uit coulance heb ik eenmalig € 4 gecrediteerd waarmee je huidige balans op € 7 komt. Hier kun je weer een nieuwe weekbundel van aanschaffen met deze informatie in het achterhoofd.

Jurgendr
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Vincent ,

 

Bedankt voor het antwoord. Nu is er enige duidelijkheid hoe een weekbundel werkt . Daarnaast ook dank om een tegoed van 4 € of te maken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic