Beste allemaal,
Op 28 februari 2013 heb ik het pakje van Dynafix/Vodafone geweigerd...en ik zit nog steeds op mijn geld te wachten. Schandalig !! Wat een slechte service en administratie.
Ik heb uiteraard gemaild naar Vodafone. Na een week wachten antwoord gekregen en ook weer antwoord gegeven want Vodafone had mijn mail niet goed gelezen. Op 28 mei 2013 krijg ik antwoord en stuur ik dezelfde dag een antwoord terug. Inmiddels is het 6 juni en blijft Vodafone stil.
VODAFONE : REAGEER NOU !!
Beste Raymond,
In mijn onderstaande mail kun je lezen dat we het pakket geweigerd hebben. Er dus niet voor getekend en niet in ontvangst genomen. Wij verwachten ons geld deze week retour.
Met vriendelijke groet,
Wouter en Esther
Klacht prepaid
28-05-2013 Ons antwoord
Beste mevrouw Bouwman,
bedankt voor uw feedback. U geeft aan uw betaling nog niet terug te hebben ontvangen.
Volgens onze gegevens is het pakket echter bij u afgeleverd en vooralsnog niet retour gekomen. Heeft u het pakket geweigerd bij de postbode of zelf retour gestuurd? Mocht u het zelf hebben verstuurd ontvang ik graag de track&track barcode zodat ik het pakket kan traceren. Bij voorbaat dank. Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar
Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet, RaymondVodafone klantenservice
22-05-2013 Reactie.
Beste klant,
Bedankt voor je feedback!
Indien je een klacht hebt ingediend zullen we de klacht bestuderen en binnen 10 werkdagen contact opnemen om samen tot een oplossing te komen.
Met vriendelijke groet, Vodafone Online Service Team
22-05-2013 Uw vraag
Beste Vodafone,
Onderstaande bestelling hebben wij geweigerd aan de deur toen de postbode het pakje kwam bezorgen. Wij hebben begrepen uit eerdere e-mails dat u na 6 weken het geld terug zou storten. Helaas hebben wij nog geen geld ontvangen. U heeft inmiddels 11 weken de tijd gehad het geld terug te storten. Wij verzoeken u binnen 1 week alsnog het bedrag terug te storten. Ons rekeningnummer is **********.
Met vriendelijke groet,
Esther Bouwman
On 28 Feb 2013 at 13:45, Vodafone Klantenservice wrote:
> > > > > Vodafone logo > > > Home|Contact|Inloggen > > > > Antwoord op uw e-mail > > Klacht prepaid > > > > > > 28-02-2013Ons antwoord > > Beste mevrouw Postma, > > ik kan me voorstellen dat U geschrokken bent omdat U de indruk heeft gekregen dat U een gerepareerd toestel heeft > gekregen. Echter dit is niet het geval. Dynalogic is een koeriersdienst waarmee wij als Vodafone zaken doen. Al onze > toestellen liggen die niet in de winkels liggen zijn daar namelijk opgeslagen. Dynafix is een onderdeel van deze groep > die reparaties doet. > Dus nogmaals U heeft gewoon een nieuw toestel gekregen. > > Met vriendelijke groet, > Rita > Vodafone Serviceteam > > 28-02-2013Reactie. > > Beste klant, > > Bedankt voor je feedback! > > Indien je een klacht hebt ingediend zullen we de klacht bestuderen en binnen 10 werkdagen contact opnemen om > samen tot een oplossing te komen. > > Met vriendelijke groet, > Vodafone Online Service Team > > > 28-02-2013Uw vraag > > Datum ingevuld - 28-02-2013 12:32:31 > > Betreft - Klacht > Categorie - Prepaid > Aanhef - Mevrouw > Naam - EMP > Vodafone mobiele nummer - > Telefoonnummer - > E-mailadres - Omschrijving van je klacht - Beste Vodafone, > Eersgister heb ik een nieuwe Galaxy Y prepaid besteld online via vodafone.nl. Vandaag werd het pakje bezorgd en > was de afzender Dynafix. Dit is uw reparatieservice waar ik superslechte ervaringen mee heb. Ik wens een nieuwe > telefoon en geen gerepareerde 2e hands telefoon. Het valt me heel erg tegen dat jullie mij willen opzadelen met een > oude telefoon. Ik hebt pakje zojuist geweigerd. De postbode zal het retour afzender sturen. Graag wil ik mijn > aankoopbedrag terug. > Ons rekeningnummer is ********7 tnv > Ons adres : ************ ONLINE-20130225-210317008-55 is het ordernummer