LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes

Pre-orderen Samsung S4

Goed nieuws 😄

Vanaf vandaag kunnen ook onze bestaande klanten de Samsung S4 pre-orderen.

De Samsung S4 komt eraan!

Velen van jullie hebben op dit moment gewacht en nu heeft Samsung het toestel ook officieel aangekondigd:). Hieronder even wat unieke specificaties op een rijtje:


  • Bedien de GALAXY S4 met je ogen
  • Slanker in design, maar krachtiger. Lichter van gewicht en groter in mogelijkheden
  • 's Werelds eerste Full HD Super AMOLED display laat beelden op zijn best zien
  • Met 1.9 GHz Quad Core processor, die multi-tasken moeiteloos mogelijk maakt
  • Een toestel dat je helpt om gezond te leven, met behulp van de nieuwe S Health-software
  • En nog veel meer...

Dit alles is natuurlijk niet niks! Daar bovenop is er nog een extratje. Je krijgt, vanuit Samsung, een extra geheugenkaart van 64GB:)! Lijkt mij genoeg ruimte om al je foto’s filmpjes en muziek op op te slaan. Deze wordt geleverd door Samsung, het kaartje zit dus niet samen met je Vodafone bestelling.

Op de hoogte gehouden worden kan heel gemakkelijk. Schrijf je even in via deze link:http://voda.fo/ne/xuy0w.

UPDATE: We gaan op dit moment alleen de Samsung S4 32GB aanbieden. Tijdelijk ontvang je hierbij een geheugenkaart van 32 GB. Dit maakt alsnog 64GB.
20 Reacties 20
herbeer

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kun je binnenkort ook verlengen (met de Samsung S4) via Friends&Family?
LindaM
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi herbeer,

Het is niet niet bekend of en wanneer de Samsung S4 in het Friends & Family assortiment opgenomen zal worden. Houd de website in de gaten!
herbeer

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
is hier inmiddels al wat meer bekend over?
lola

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou ook willen weten wanneer ik m kan aanschaffen via jullie website (friends & family)
herbeer

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de s4 onlangs weten te bestellen via F&F. Het viel me wel op dat hij er maar erg kort op heeft gestaan (één ochtendje).
Ellie1074

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de S4 in pre-order. Zaterdag is de mobiel leverbaar in Nederland. Wordt ik nu nog gebeld om de bestelling af te ronden? En zo ja, wanneer?
Can't wait!
Peterol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tjeetje, je vragen worden hier lekker snel beantwoord zeg. Leven jullie nog wel Smartphone Crew?
Ik had een zelfde vraag op 'de nieuwe S4 komt er aan'over wanneer we de pre georderde bestelling van de S4 kunnen verwachten. groet
Marvin

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Beste Vodafone.

Ik, en waarschijnlijk nog heel veel klanten zullen behoorlijk op hun tenen getrapt zijn vanwege het feit dat niet iedereen de Samsung Galaxy 4 morgen ontvangt.
Heel erg logisch ook, pre order wil namelijk zeggen dat je het op de dag van release in huis hebt.
Wikipedia over pre order

Ik denk dat jullie ons dan op zijn minst een antwoord verschuldigd zijn van wanneer onze telefoon nou daadwerkelijk komt. 
Week 18 hebben we nu wel vaak genoeg gehoord.

En anders de optie dat we het gaan halen in één van de vodafone winkels.
Morgen om 10 uur ligt de telefoon er namelijk klaar.
Bertje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens jullie zou ik een 32 Gb krijgen maar ik heb nu een 16 Gb gekregen.
PeterK90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals velen heb ook ik de S4 (wit) gepre-orderd.

Echter heb ik geen mail gehad en ook geen S4 op de dag van de lancering.
Word de witte later geleverd? (zo ja, dan had dat wat duidelijker aan worden gegeven). Want zoals het er nu voor staat had ik hem net zo goed niet kunnen pre-orderen.
Marvin

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Same here. Maar dan zwart.
Marvin

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
De toestellen zijn niet meer op voorraad.... Kan nog wel ff gaan duren dus.
Het scheelt dat de moderators op dit forum zo lekker actief zijn
Vino

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Backoffice Vodafone, wanneer kan ik mijn S4 verwachten?! :@
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Marvin, zoals je ook in het prijs-gedaald-topic hebt gelezen krijgen we toestellen binnen. We leveren zo snel mogelijk.
Marvin

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb contact gehad met de verkoopafdeling en niemand van jullie weet hoelang dat gaat duren.
Hoe kun je nou zeggen dat er toestellen binnenkomen.
hendrik78

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik wacht ook met smart  op mijn s4! heb geen e-mail ontvangen waaneer deze komt cq kan orderstatus niet bekijken via internet .Tevens ben ik door mijn abo velenging een x aantal mb kwijt en zit ik boven men bundel kan ik die terug krijgen aub heb wel voor betaaldt! Kunnen ze bij vodafone niet gewoon kenbaar maken hoe het zit met levering en voorraad dan weet iedereen waar die aan toe is.
hendrik78

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
11.50 hier een bericht gepost. 12.37 e.mail ontvangen! hij is onderweg.  het kan wel!
Marvin

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Je bedoeld de bevestigimg van levering ? 
Hierna kan het nog 3 werkdagen duren..
Jaydee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat hele pre orderen is 1 drama!!!!!!
27-3-2013 al gepre orderd en nog niks terwijl dixons en phone house ze zo hebben liggen.
spijt van dat pre orderen en maar wachten en niemand kan ook maar iets zeggen daar bij vodafone.
 
waardelooszitten nu al week 19 en wanneer komt het nou??
dat ze hier maar eens er wat aan doen.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic