Hoi,
ten eerste was ik langs gegaan bij jullie in de winkel. Heb ik mijn abonnement omgezet van prive naar zakelijke abonnement. Waar ik vervolgens ook een pre order had geplaats. Vervolgens heb ik telefonisch terug gebeld omdat ik niks had vernomen. Waaruit bleek dat de bestelling niet verwerkt was. Nadat ik telefonisch had gesproken werd er gezegd dat ik in een week antwoors hierop zou krijgen, waar ik vervolgens nog steeds niks heb vernomen. Nadat ik weer heb gebeld en voor de 3de keer de telefoon wilde bestellen kreeg ik uit eindelijk een bericht vanuit vofafone dat de bestelling is geplaats.
doordat vodafone lax en slordig te werk is gegaan heb ik zakelijk extra kosten moeten maken door een losse telefoon te kopen geduurde periode dat ik een telefoon nodig had om mijn werkzaamheden uit te voeren. Ik vind dit zeer slecht vanuit vodafone. Wie gaat de kosten denken die ik hiervoor heb gemaakt?
naast de bestelling heb ik ook telefonisch aangegeven dat ik een klacht wil indienen en vroeg hoe het moest, werd ik verkeerd geinformeerd, dit vind ik ook nie kunnen.
Ik ben op dit moment aan het overwegen om over te stappen als mijn probleem niet serieus wordt genomen en telefonisch met mij hierover gesproken wordt.