Op 14-5 online een bestelling gedaan van een Red Together Abo + Telefoon en een extra Sim Only Red Together Extra met nummerbehoud.
Vrijwel direct na de bestelling gebeld i.v.m. de bezorging, dat kon al meteen de volgende dag.
15-5, inderdaad, de telefoon en 2 x SIM + contracten binnen, dat gaat best heel mooi allemaal, echter:
SIM werkt niet, niet geregistreerd. Chat is niet echt behulpzaam, hooguit een ticket aanmaken en 5 tot dagen wachten is de melding... Gelukkig kon de Vodafone winkel wel iets forceren, het SIM nummer was niet geregistreerd aan mijn klantnummer, uiteindelijk 2 dagen later kon ik gebruik maken van mijn nieuwe nummer en telefoon.
Maar dan...
De portering SMSjes voor de 2e SIM komen ondertussen binnen, nu een maand later, 13-6 de laatste SMS, "je nummer is nu actief bij Vodafone". Je raad het al, nieuwe SIM is niet geregisteerd. Chat kan alleen een ticket aanmaken, 10 dagen.... Vodafone winkel kan nu ook niets betekenen. De portering is niet gelukt omdat er wederom iets mis met de registratie van de SIM op mijn klantnummer. Andere provider doet contract beeindiging morgen op 14-6. Vodafone kan me niet eens vertellen wat er morgen met dit nummer gebeurt....
Het hele proces is tot nu toe een verschrikking, ik zou heel graag op korte termijn toch een oplossing willen hebben, het lijkt erop dat morgen het 2e nummer niet meer werkt... Graag hulp!