ato

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Papieren rekening stoppen

Beste vodafone klantenservice,

Ik zie steeds via mijn app voorbij komen dat er 2,80 eenmalig in rekening wordt gebracht. Na heel veel gebel (leidde niet tot een oplossing) en vervolgens heel veel proberen om myVodafone weer binnen te komen (om de een of andere reden was mijn account opeens zakelijk geworden) is het mij eindelijk weer eens gelukt.

Nou zie ik dat die 2,80 gerekend wordt voor een papieren rekening. Heel leuk maar waar is de optie om deze stop te zetten? Ik wil geen papieren rekening ontvangen tenzij die gratis is. Ik heb net letterlijk meer dan een half uur in de opties gekeken en op jullie site gezocht. Ik zie het niet.

Graag jullie instructie hiervoor.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ato,

Hiervoor moet je bij de klantenservice zijn. Zij kunnen dit omzetten voor je naar evt de rekening via email of via my Vodafone.

Groetjes Steven-



ato
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dank je wel Steven. Vreemd dat je zoveel zaken via myVodafone kan regelen maar zo iets simpels als papieren rekening uitzetten, dat kan weer niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Ja, ik ga het inderdaad intern aangeven. Maybe dat ze in de toekomst er iets mee kunnen om dit ook te verwerken in my Vodafone.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons hier te vinden 🙂

Groetjes Steven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic