Nynke1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen

Hey Vodafone,

ik wil graag naar jullie overstappen. Mijn abonnement bij KPN loopt nog tot 19-06. Als ik vanaf dat moment over kan stappen, kan ik dan wel vast een nieuw toestel bij jullie bestellen en gebruiken met oude simkaart? Of word die ook pas geleverd als het abonnement daadwerkelijk in gaat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
En ook alvast welkom bij Vodafone natuurlijk 😄

Wat leuk dat je wil overstappen. Zodra jij je abonnement hebt geregeld dan zegt Vodafone je abonnement op bij KPN en kan je vanaf die datum je nieuwe SIM-kaart gebruiken. Maar het mooie is dat je je nieuwe toestel al kan gebruiken met je oude SIM-kaart van KPN tot je over gaat. Je krijgt namelijk je nieuwe toestel & SIM-kaart van Vodafone eerder toegezonden. Kan je er gelijk aan wennen (aan het toestel, je SIM-kaart moet je nog even laten liggen en bewaren) 😛

Alvast heel veel plezier!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
En ook alvast welkom bij Vodafone natuurlijk 😄

Wat leuk dat je wil overstappen. Zodra jij je abonnement hebt geregeld dan zegt Vodafone je abonnement op bij KPN en kan je vanaf die datum je nieuwe SIM-kaart gebruiken. Maar het mooie is dat je je nieuwe toestel al kan gebruiken met je oude SIM-kaart van KPN tot je over gaat. Je krijgt namelijk je nieuwe toestel & SIM-kaart van Vodafone eerder toegezonden. Kan je er gelijk aan wennen (aan het toestel, je SIM-kaart moet je nog even laten liggen en bewaren) 😛

Alvast heel veel plezier!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic