Dankuwel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap van T-Mobile Abo naar Vodafone prepaid met nummerbehoud - onduidelijkheid

Om met de deur in huis te vallen: Ik deed de aanvraag nummerbehoud ca. vijf dagen geleden, maar de status ervan is onbekend, ook bij helpdeskmedewerkers...
 
Probleem is dat dit snel rond moet zijn. Heb nml. contract ontbonden bij T-Mobile omdat ze geen dekking meer kunnen garanderen in postcodegebied 1015. Moest van T-Mobile binnen 2 weken nummerbehoud elders regelen voor definitieve ontbinding contract en de telefoon terugsturen. Anders moet ik de volle prijs ervan gaan betalen. Bij contract beëindiging bnnen 2 weken krijg ik het reeds afbetaalde bedrag terug. (hoe correct dit is doet er even niet toe).
 
Om geen gedoe te krijgen moet die aanvraag nummerbehoud bij Vodafone wel probleemloos verlopen. Het is erg vervelend dat hiervan na vijf dagen geen status bekend is! Graag uw hulp!
 
Ook wil ik graag van Vodafone prepaid overgaan naar een abonnement bij Vodafone, nu ik inmiddels een nieuwe telefoon heb uitgezocht. Maar ook dan moet - om problemen te voorkomen - eerst even dat nummerbehoud goed geregeld zijn...
4 Reacties 4
Dankuwel
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nabericht --->

Kreeg zojuist van T-Mobile bevestiging - bij navraag - dat het nummer is vrijgegeven. Vodafone moet mijn aanvraag dus kunnen afhandelen. Als er problemen zijn hoor ik dus graag wat dat precies is.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Dankuwel,


Welkom op het Vodafone Forum en ook alvast bij Vodafone 😄

Als ik lees welke kosten je te wachten staan kan ik me voorstellen dat je dit graag snel geregeld wilt hebben. Via het Forum kunnen we je helaas niet helpen en andere gebruikers ook niet.

Neem even contact met ons op via Twitter, Facebook of telefoon. Dan zoeken mijn collega's het voor je uit.
Nu de bevestiging van T-Mobile binnen is zal er vast wel iets terug te vinden zijn.
Dankuwel
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi AstridG,
 
Excuus dat ik nu pas weer reageer, ik dacht dat ik van reacties van het forum emailmelding zou krijgen, maar ging net toch maar ff kijken. Ik heb inmiddels contact gehad en hoorde dat de omzetting morgen, de 21ste, zal plaatsvinden. Ik hoop dat dit probleemloos gebeurt, dan kan ik direct daarna mijn abonnement met mobiel regelen! Fijn om te weten dat ik ook via Twitter of Facebook terecht kan.
 
Gr, Dankuwel 😉
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Goeiemiddag, is de overstap gelukt? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic