outfoxed

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overbelasting mobiel netwerk Nijmegen

Gisteravond van 21.30 tot vanmorgen niet kunnen bellen of sms'en. Vodafone toestel van mijn partner had hetzelfde. De overbelasting schijnt door 4-daagse te komen..... Via mijn werktelefoon (KPN) had ik wel bereik.
Graag meer capaciteit anders zijn wij prive telefonisch niet bereikbaar (wij wonen aan de westkant van Nijmegen).
 
 
 
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi outfoxed,

Kun je ons vertellen op welke postcode je deze problemen precies ervaart? Er zijn namelijk wel extra (tijdelijke) masten geplaatst in Nijmegen naar aanleiding van de vierdaagse. Deze zijn op plekken geplaatst waar uit ervaring is gebleken dat extra capaciteit nodig was. We hebben dus zeker ons best gedaan om dit soort situaties zoveel mogelijk te voorkomen. We horen de exacte locatie graag van je!
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
@outfoxed: omdat er tijdelijke masten zijn geplaatst kan het nuttig zijn om je telefoon even helemaal uit of op vliegtuigmodus te zetten en dan weer aan. Sommige telefoons pikken de tijdelijke masten anders niet op (vooral op 3G).

Het kan nuttig zijn om hem op 2G vast te zetten als het puur gaat om telefonische bereikbaarheid. Misschien kun je naast je volledige postcode (met letters) ook merk/type telefoons plaatsen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic