Ik heb al maanden veel problemen met bellen thuis op 8225. Aan de ene kant van het huis heel slecht/geen bereik aan de andere kant wel goed bereik met bellen. Ik twijfelde om mijn abonnement te gaan verlengen maar toch wel gedaan. Sinds de verlenging ondervind ik ook internet problemen.
Het probleem met bellen is er ook nog steeds.
Overal waar ik kom heb ik problemen met het internetten. Zowel in Rijnsweerd Noord waar de dekking goed is. Als ik een verbinding hen gaat het ook heel snel. Mijn toestel is nieuw en dit is een Galaxy S4.
Ik krijg meldingen zoals: "DNS lookup mislukt", "Verbinding is verbroken met
www.google.nl."Op het toestel staat er dat de verbinding aanwezig is.
Wanneer ik het toestel opniew opstart lukt het een korte tijd wel om te internetten. Ook mobiele verbinding verbreken en na een tijdje aanzetten geeft ook kortstondig een internetverbinding.
Ik vind het heel vervelend en zeker nu ik net verlengd heb. Ik hoop dat Vodafone mij kan helpen met dit probleem.
Wanneer dit niet lukt dan wil ik mijn abonnement opzeggen. Ik ben heel blij met onbeperkt bellen en binnekort 2GB internet dus ik hoop dat het probleem opgelost gaat worden.