WouterDG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opzegtermijn abbonoment

Hallo,
 
Ik heb 28 dec 2012 via de phonehouse een abbonoment voor 2 jaar met nummerbehoud afgesloten bij Vodafone.
Nu heb ik de volgende vraag: Kan ik dit abbonoment nog opzeggen of zit ik er nu 2 jaar aanvast?
 
Alvast bedankt!
 
Gr,
Wouter
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
WouterDG schreef:
Hallo,

Ik heb 28 dec 2012 via de phonehouse een abbonoment voor 2 jaar met nummerbehoud afgesloten bij Vodafone.
Nu heb ik de volgende vraag: Kan ik dit abbonoment nog opzeggen of zit ik er nu 2 jaar aanvast?

Alvast bedankt!

Gr,
Wouter

Heey Wouter, welkom op het Vodafone forum. Heb je al een bevestiging gekregen van Vodafone en is je nummerbehoud al goed gekeurd ? Ik adviseer je om met de klantenservice te bellen, mijn collega's zullen dan samen met jou bekijken wat de mogelijkheden zijn. Ik kan hier op het forum geen gegevens aan je vragen vandaar. Je kunt je vraag ook stellen via Facebok of Twitter, hier zijn we 24/7 bereikbaar.

Succes en laat me even weten of het opgelost is 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
WouterDG schreef:
Hallo,

Ik heb 28 dec 2012 via de phonehouse een abbonoment voor 2 jaar met nummerbehoud afgesloten bij Vodafone.
Nu heb ik de volgende vraag: Kan ik dit abbonoment nog opzeggen of zit ik er nu 2 jaar aanvast?

Alvast bedankt!

Gr,
Wouter

Heey Wouter, welkom op het Vodafone forum. Heb je al een bevestiging gekregen van Vodafone en is je nummerbehoud al goed gekeurd ? Ik adviseer je om met de klantenservice te bellen, mijn collega's zullen dan samen met jou bekijken wat de mogelijkheden zijn. Ik kan hier op het forum geen gegevens aan je vragen vandaar. Je kunt je vraag ook stellen via Facebok of Twitter, hier zijn we 24/7 bereikbaar.

Succes en laat me even weten of het opgelost is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic