babbellebetjj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen abonnement

Mijn abonnement loopt nog tot 17 oktober 2013. Echter wil ik straks een ander abonnement maar met de iphone 5s. Deze is nog niet te verkrijgen met abonnementen.
Stel dat deze eind oktober uit komt en ik kan bij een andere aanbieder dan pas een nieuwe abonnement afsluiten, kan ik dan bij Vodafone mijn abonnement opzeggen? Kan dit dus maandelijks zonder dat ik er dus weer jaar aan vastzit?
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Babbellebetjj,

Don't worry, je contract wordt in ieder geval niet met één jaar verlengd, laat ik dat alvast voorop stellen. 😉 Het is wel zo dat je rekening moet houden met één maand opzegtermijn (voor particuliere abonnementen).

Wil je ook nummerbehoud aanvragen? Dan hoef je jouw abonnement bij ons helemaal niet op te zeggen aangezien je nieuwe provider dat dan voor je regelt. Je hoeft dan alleen maar nummerbehoud aan te vragen bij je nieuwe provider en zij regelen dan de opzegging bij ons. Als je geen nummerbehoud wilt aanvragen moet je jouw abonnement natuurlijk wel zelf opzeggen. Houd dan wel ook rekening met die maand opzegtermijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic