Debko76

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oproep blokkering

Vandaag mijn nieuwe simkaart in mijn mobiel geplaatst maar die leek na jullie te hebben gesproken defect te zijn.
Ik moest de oude er weer terug erin doen en dan zouden jullie hem resetten en zou ik na een half uurtje weer bereikbaar zijn. Nu 5 uur later kan ik nog steeds niet bellen of gebeld worden. Krijg in het scherm te zien
" u kunt geen uitgaande oproepen doen terwijl Oproepblokkering is ingeschakeld"
en nee ik heb geen open staande rekeningen!
wel heel vervelend dat ik als eerste een kapotte sim kaart thuis gestuurd krijg en dat de oude gelijk blokkeert en nog veel vervelender is dat ik niet bereikbaar ben. Ik heb een eigen bedrijf en wil dat mijn klanten me kunnen bereiken!
Hoe lang duurd het nog voor dat ik kan bellen of gebeld kan worden?
gr debko
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het forum kan niet worden nagekeken hoe lang het duurt voordat je kunt bellen/gebeld worden. Hiermee voldoet het bericht niet aan de huisregels. Ik zal het topic nu dan ook sluiten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Aii... Dat is niet het juiste moment! Raad je even aan als het ook echt inderdaad om en defecte simkaart gaat deze even te ruilen voor en werkende simkaart. Ben je particulier of zakelijk abonnee?
Particulier: www.vodafone.nl/support/contact/
Zakelijk:https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/contact/

We kunnen je helaas niet verder helpen via het forum met bijvoorbeeld het resetten van je simkaart of en nieuwe op te sturen, helaas!

Toch nog en fijne avond!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het forum kan niet worden nagekeken hoe lang het duurt voordat je kunt bellen/gebeld worden. Hiermee voldoet het bericht niet aan de huisregels. Ik zal het topic nu dan ook sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic