Jordysanderink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oplader kapot

Hallo Vodafone,

Hallo,

Ik heb mijn iPhone 5 sinds de dag dat deze uitkwam. Echter is inmiddels mijn oplader kapot, wanneer ik mijn telefoon probeer op te laden, maakt de oplader vaak geen/slecht contact. Waardoor mijn telefoon steeds gaat trillen wanneer hij weer contact maakt. Het ligt niet aan mijn telefoon, want ik laadt deze nu maar regelmatig op via de oplader van mijn vader, welke wel gewoon werkt.

Aangezien ik begrepen heb dat de accessoires ook garantie hebben, ben ik benieuwd of ik een gratis nieuwe oplader kan krijgen. De prijs in de winkel is namelijk vrij hoog en ik ben zuinig op mijn spullen dus dan zou ik er denk ik ook van uit mogen gaan dat de oplader langer dan een aantal maanden zal werken.

Ik hoor graag van jullie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Jordy,

Voor accessoires van Apple geldt een jaar garantie. Het is natuurlijk ook even de vraag of jouw sepcifieke defect onder de garantie valt. Op je toestel heb je 2 jaar garantie.

Bekijk in context

4 Reacties 4
BrunoSchulz

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/wettelijke-garantieperiode-in-europa

Als Vodafone zich aan de regels houdt, krijg je gratis een nieuwe. Laat je niet in de luren leggen!

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Jordy,

Voor accessoires van Apple geldt een jaar garantie. Het is natuurlijk ook even de vraag of jouw sepcifieke defect onder de garantie valt. Op je toestel heb je 2 jaar garantie.
BrunoSchulz

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Annabelle_ schreef:
Hé Jordy,

Voor accessoires van Apple geldt een jaar garantie. Het is natuurlijk ook even de vraag of jouw sepcifieke defect onder de garantie valt.
Kijk, daar zijn de luren al...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @BrunoSchulz ,

Ligt er helemaal aan hoe degene de oplader gebruikt heeft is ermee geknoeid of slecht mee omgegaan is de consument zelf verantwoordelijk voor het product mocht dit door en fabrieksgarantie zijn stuk gegaan dan wordt er altijd gekeken wat de opties zijn om de lader naar volle te laten functioneren.

Als ik bedrijf ABC heette en iemand had zijn eigen oplader vernield had ik niet het prijsje op mijn rekening geschreven ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic