http://voda.fo/ne/bgq1z Update 26-04-'17:De storing is opgelost. Het 4G-netwerk werkt weer naar behoren.
--
Op dit moment hebben we te maken met een storing betreft het 4G-netwerk. Hierdoor kan het zijn dat je problemen ondervindt met het volgende:
- Data gebruik
- Gebeld worden
- Bellen via 4G
Ondervind je één of meerdere van deze problemen, schakel dan over naar 3G.
Het probleem is in ieder geval bekend en er wordt nu aan gewerkt. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het eventuele ongemak.
Update 25-04-'17:Heb jij sinds vandaag een dataprobleem? Controleer dan via je telefooninstellingen of jouw APN goed staat.
De APN moet er (in de meeste gevallen) als volgt uitzien:
Naam:
vodafone internet APN:
live.vodafone.com gebruikersnaam:
vodafone ww:
vodafone server:
niet ingesteld
verificatietype:
PAP APN protocol:
IPV4 type toegangspunt:
default, supl,mms, xchp
Ziet jouw APN er anders uit? Pas het dan aan en sla het op. Herstart vervolgens jouw toestel.
Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze
link.