Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Problemen met bellen en/of gebeld worden

Een deel van onze klanten kan op dit moment problemen ondervinden met bellen of gebeld worden. Een herstart van het toestel kan een oplossing bieden. 

De oorzaak van het probleem is inmiddels gevonden en er wordt hard gewerkt om het zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer informatie is, zullen we dat delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, moet je geregistreerd zijn op onze Community. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, rechterkant). Als je wel al lid bent, dan klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 5 februari 10:30 uur 

De storing is opgelost. Mocht je nog problemen ondervinden, schakel dan nogmaals je toestel uit en weer aan. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Roliba

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoelang gaat de storing nog duren. Ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden. Heb de telefoon al 6 keer opnieuw opgestart maar dit helpt niks.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes
Roliba wrote:

Hoelang gaat de storing nog duren. Ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden. Heb de telefoon al 6 keer opnieuw opgestart maar dit helpt niks.

Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn dan zal Vodafone dit hier wel melden. Jammer genoeg heeft Vodafone geen glazen bol en kunnen ze niet zien hoe lang een storing nog duurt. We zullen moeten afwachten 

PennyLane

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kon ook niet bellen, maar bij heeft het geholpen om het toestel uit te zetten en opnieuw op te starten.

 

bmns

Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wel bijzonder dat juist op de dag dat 3G wordt uitgeschakeld er meteen een grote storing is.

goldspots

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoop dat er snel een oplossing is waarbij er niet opnieuw opgestart hoeft te worden. 

Heb een aantal meldingen staan die ik niet kwijt wil en tot nu toe is een herstart altijd gecombineerd met meldingen kwijt…

 

Ik hou dit topic even goed in de gaten!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes
bmns wrote:

Wel bijzonder dat juist op de dag dat 3G wordt uitgeschakeld er meteen een grote storing is.

Het is niet in 1x uitgeschakeld. Dit doen ze in stappen, eind februari moet het volledig uitgeschakeld zijn. Laten we hopen dat Vodafone vandaag weer een update uitbrengt en/of kan melden dat het inmiddels is opgelost. Het blijft nu wel een beetje stil met meer informatie over de storing 😞

Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 5 februari 10:30 uur 

De storing is opgelost. Mocht je nog problemen ondervinden, schakel dan nogmaals je toestel uit en weer aan. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Super! 
Bedankt voor het doorgeven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic