Vodafone wat is jullie probleem. Dacht laat me maar via een live chat kijken wat jullie kunnen doen met als resultaat dit:
Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Je spreekt nu met Simone van Vodafone.
Simone: Hoi r2get, je chat met Simone. Waarmee kan ik je helpen?
r2get: Hallo
r2get: ik zal even mijn verhaal uitleggen
Simone: Dat mag!
🙂r2get: Ik was al 3 jaar klant bij ben zonder enig probleem. Toen jullie de openingsactie in den Haag hadden ben ik daarnaartoe gegaan vrij genomen. gewacht in de rij uren en uren om uiteindelijk te horen dat de Iphone was uitverkocht. Uiteindelijk geduldig gewacht op een nieuwe actie in de buurt Katwijk. Maar toen hebben jullie ook nog eens de actie veranderd
r2get: uiteindelijk weer vrij genomen
r2get: naar katwijk gegaan
r2get: telefoon aangeschaft
r2get: en wat blijkt nu
r2get: thuis bijna geen bereik!
r2get: en internet is zo traag,, je kan er niet eens een pagina mee openen.
r2get: op werk valt het nog wel mee maar thuis?
r2get: nu had ik via het form te horen gekregen dat er ergens een dekkings kaart was
Simone: Ohjee, dat is niet zo fijn. En je maakt thuis geen gebruik van WiFi?
r2get: heb ik op gekeken
r2get:
http://www.vodafone.nl/zakelijk/mobiel/internet_op_uw_laptop/netwerk_en_dekking/dekkingskaart/r2get: ----------------postcode weggehaald
r2get: er staat wel 46mbps
r2get: maar een gele blok zit er vlak naast
r2get: maar het gaat niet alleen om internet
r2get: gewoon me bereikt is heel slecht
Simone: Het bereik qua bellen ook?
r2get: op sommige plekken in me huis heb ik geen eens bereik
Simone: Oei, zal ik je dan even doorzetten naar de afdeling die netwerkklachten behandeld?
Simone: Dan kunnen ze dit samen met je onderzoeken.
Simone: Zal ik je doorzetten naar de netwerkklachten om te zien of ze het in orde kunnen maken?
r2get: nou ok,,
r2get: en als het niet in orde gemaakt kan worden
Simone: Ze zullen eerst naar een oplossing zoeken.
Simone: Ik wens u heel veel succes en mijn collega helpt u direct verder
Wacht even terwijl ik de chat met de juiste afdeling verbind.
Je spreekt nu met Manon van Vodafone.
r2get: Hallo
r2get: ik ben een erg boze en teleurgestelde klant
r2get: op
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red/Openingsactie-Vodafone-Winkels-Voorwaarden-info-en-data/td-...r2get: helemaal naar beneden scrollen gebruiker r2get staat me verhaal
Manon: heb je al je simkaart in een ander toestel geprobeerd?
r2get: ja er zit een **bleep**ing nano sim in
r2get: ik heb toch geen 2 iphones ligen
r2get: liggen
Manon: Het spijt me dat we niet verder konden chatten. Ik sluit het venster nu omdat ik al een tijd niets meer gehoord heb. Kom gerust nog een keer bij ons terug als we je kunnen helpen.
Deze chatsessie is verbroken door de chat adviseur.
ten eerste ookal heb ik thuis wifi... ik betaal toch voor internet heb ik dan geen recht om teminste redelijke snelheden te behalen? En me abbo van ben samen met me iphone 4 is nog actief en die werkt perfect wanneer vodafone geen bereik heeft in me huis VODAFONE NEEM CONTACT MET MIJ OP!