Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
goochem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Rubman
Thanks dat je dit uitzoekt(voor misschien wel een hoop mensen). Benieuwd hoe het verder gaat werken. Ik ben lid van Consumentenbond, die kan vast ook wel wat tegen deze lamme (terugdraai)actie doen.
Nou ja, denk dat ik toch maar de Tmobile actie in Middelburg ga gebruiken, ookal is dat lang rijden en....Tmobile
WK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
https://twitter.com/BiggySchoft/status/339899563194343424

Geen idee of de winkel nu nog open gaat, maar ik ga nu wel heen. Ik merk het wel.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Goedemorgen allemaal!

Even een update over de winkelopening in Huizen. We hebben van de winkelmedewerkers vernomen dat er al om 2:00 vannacht mensen in de rij stonden en ze hebben ook aangegeven dat elke klant inmiddels een nummer heeft gekregen.

Wat betreft de toestellen heb ik ook nog een update voor jullie:

De Samsung Galaxy S4 wit is momenteel uitverkocht.

Zodra ik meer hoor dan laat ik het meteen weten via het forum. 😄
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Nog een update vanuit Huizen!

De voorraad van de iPhone 5 zwart 16 GB begint ook langzaam op te raken. Er zijn dus nog maar een beperkt aantal iPhone 5 Zwart 16 GB toestellen beschikbaar.
theodoor

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee maartje, iphone en s4 waren om 9.15!! al weer op! Wat een flutactie, sta hier gvd al 2 uur voor niks in de rij, informatievoorziening is van een bedroevend peil en dan gaan de moderatoren ook nog onjuiste informatie verstrekken, wat was de business van vodafone ook weer..oh ja, communicatie...ik wilde jullie nog het voordeel vd twijfel geven maar als je na meer dan 10 openingen je klanten zo laat bungelen, is er gewoon sprake vann incompetentie en dan stap ik na eerdere slechte ervaringenn echt over!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
De voorraden zijn wel extreem laag als op dag 1 een half uur na openingstijd alles al uitverkocht is of begint te raken.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
theodoor schreef:
Nee maartje, iphone en s4 waren om 9.15!! al weer op! Wat een flutactie, sta hier gvd al 2 uur voor niks in de rij, informatievoorziening is van een bedroevend peil en dan gaan de moderatoren ook nog onjuiste informatie verstrekken, wat was de business van vodafone ook weer..oh ja, communicatie...ik wilde jullie nog het voordeel vd twijfel geven maar als je na meer dan 10 openingen je klanten zo laat bungelen, is er gewoon sprake vann incompetentie en dan stap ik na eerdere slechte ervaringenn echt over!
Beste Theodoor,

Ik heb om 7:58 doorgekregen dat de WITTE S4 in Huizen op was. Om 9:16 kreeg ik door dat de ZWARTE iPhone 5 16GB schaars begon te worden. Dat is dus ook via het Forum gecommuniceerd.
De voorraden voor de iPhone 5 waren best groot, de S4 was beperkt, maar het was niet zo dat we er maar 10 hadden, als echter iedereen voor hetzelfde toestel gaat dan word de voorraad snel schaars.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Update:

We krijgen zojuist het bericht dat de rij in Huizen is gesloten. De iPhone 5 en de Samsung Galaxy S4 zijn inmiddels uitverkocht.
Flea

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat de iPhone 32gb er helemaal niets was.
Patrick1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vroeg mij af. In Huizen hebben ze het over maximaal 250 klanten. Ik zie dat er een op=op is, maar geldt dit dan ook voor sim-only?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Flea schreef:
Jammer dat de iPhone 32gb er helemaal niets was.

Ze waren er wel, maar de voorraad was heel beperkt.. De voorraad van de 16GB was een stuk groter. Is het wel gelukt om een (ander) toestel te bemachtigen? 😄
Flea

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die 32gb hadden ze 1wit en 1 zwart en die waren om 0400 al op. Worden deze voorraden nog aangevuld?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Update Schagen!

We krijgen zojuist te horen dat de rij in Schagen meevalt en dat er nog voldoende toestellen op voorraad zijn. Zij laten ons iets weten zodra de voorraad van een bepaald toestel op dreigt te raken. Natuurlijk breng ik jullie hiervan ook op de hoogte. 😉
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Patrick1981 schreef:
Ik vroeg mij af. In Huizen hebben ze het over maximaal 250 klanten. Ik zie dat er een op=op is, maar geldt dit dan ook voor sim-only?
De actie geldt inderdaad ook voor Sim-Only, maar als je nu nog niet in de rij staat dan heeft het geen zin om nog die kant op te gaan aangezien de winkel ons heeft laten weten dat de rij nu gesloten is.
Flea

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is in schagen die 32gb op voorraad?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Flea schreef:
Is in schagen die 32gb op voorraad?
Ik zal het voor je navragen maar ik kan je niets garanderen want ik weet natuurlijk niet hoeveel mensen momenteel daar in de rij staan die ook een iPhone 5 32 GB willen hebben. Zodra ik een reactie krijg laat ik het je weten.
CMSchoofs

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Goedemorgen,

Voor de actiedag morgen in Huizen wordt de voorraad weer aangevuld, lijkt me?
Ik wil er namelijk rond 08:00 staan en wil graag niet met lege handen naar huis,

Weet iemand vanaf hoelaat er nummertjes worden uitgedeeld door Vodafone medewerkers?

Alvast dank.
theodoor

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Even na mijn vorige post zie ik mensen voor mij uit de rij stappen en besluit nog even af te wachten, ik loop langs een medewerker die aan een tafeltje staat met een lijst met toestellen die nog op voorraad zijn en zie dat er nog 4 xperia z toestellen zijn, met nog 10 man voor me moet dat lukken. Omdat ik hem een paar keer tegen mensen achter me hoor zeggen dat er alleen nog maar htc one en s3 op voorraad is vraag ik nog even of er echt nog wel xperia's zijn, "jawel, maar niet voor u" "hoezo niet?" "U heeft geen nummertje" "pardon" "u kunt een nummer krijgen en dan wordt u tussen 5 en 6 aangesloten" (ik mag dus op en neer naar huis, of mezelf nog elders 8 uur lang vermaken) "dus ik mag nu niet naar binnen" (stond al binnen met 10 man voor me) "nee, u wordt zonder nummer niet geholpen" . "In al die tijd dat ik in de rij sta heeft niemand gezegd dat ik zonder nummer niet binnen mocht komen" entree nwe medewerket: "ok, dat nemen we dan mee voor morgenochtend..." En op mijn opmerking dat er na al die openingen nog niet veel verbeterd lijkt, met name op het vlak van de COMMUNICATIE, moeilijk woord.,:"meneer, we hebben al van alles aangepast en we zijn allang blij dat ze elkaar hier de hersens niet inslaan"...je kunt het ze misschien ook maar voor een deel aanrekenen, ook al zou wat mij betreft elke medewerker die niet doordrongen is van het enorme belang van die al eerder genoemde COMMUNICATIE, de grote fout ligt natuurlijk bij het hogere management, die eigenlijk niet alleen hun klanten maar ook hun medewerkers te drogen laten hangen! Hoe moeilijk kan het zijn: je krijgt een megabudget om dagelijks honderden mensen blij te maken met mooie cadeaus en zelfs dat lukt ze niet! Na deze ervaring weet ik het echt zeker: Vodafone is de rabobank onder de telco's: "vol goede intenties maar simpelweg zonder de competenties om ze waar te maken! Dan maar een minder netwerk, dan maar een minder kek toestel, ik ben weg en zal eens kijken wie ik allemaal kan meekrijgen, prutsers zijn het! Halve dag naar de klote en ongelofelijk de pest in!!
theodoor

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vanaf 4 uur
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
CMSchoofs schreef:
Goedemorgen,

Voor de actiedag morgen in Huizen wordt de voorraad weer aangevuld, lijkt me?
Ik wil er namelijk rond 08:00 staan en wil graag niet met lege handen naar huis,

Weet iemand vanaf hoelaat er nummertjes worden uitgedeeld door Vodafone medewerkers?

Alvast dank.
Dat zal ik even voor je moeten navragen! Hou er wel rekening mee dat ik je niets kan garanderen. Hoe eerder je bij de winkel bent, hoe meer kans je hebt op het afsluiten van een abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic