Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Niks persoonlijks voor de mensen die er om vragen, maar ik denk niet echt dat je de informatie over de voorraad nodig zult hebben... Wellicht dat het morgen, vrijdag en zaterdag nog iets aan de drukke kant zal zijn omdat een hoop mensen niet van de gewijzigde voorwaarden zullen weten (zou me ook niks verbazen als daardoor het nu tot opstootjes zou kunnen gaan leiden), dus wellicht heb je er nog iets aan voor morgen, maar als iedereen het eenmaal weet en de posters het ook niet meer verkondigen bij de winkels zelf, kan je elke telefoon gewoon krijgen hoor, geen zorgen. 😄

Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Ja denk dat wr morgen een hoop teleurgestelde mensen voor de winkels staan.
Want buiten dit forum heeft vodafone nergens naar buiten gebracht dat de actie is gewijzigd.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
Net als Uppel018 had ook ik me voorgenomen niet meer te reageren, maar na alle tenenkrommende berichtenvan vandaag kan ik het dan tóch niet laten.
Om te beginnen met quasi-VF medewerker Pascal de J.: fl#kker toch op VF! Jullie weten donders goed wie jullie medewerkers zijn en je kunt de vermeende Pascal de J. die bij jullie werkt dus gewoon als werknemer aanspreken... gewoon recht op de man vragen: 'ben je 't wel of ben je 't niet?'

Wat betreft de inperking van de actie kan ik in herhaling vallen... 't blijft een kl#testreek van VF en de moderatoren kunnen posten wat ze willen, maar jullie potentiële klanten voelen zich gewoon genaaid tótdat jullie de oude actie in ere herstellen.
Elke poging die jullie als moderatoren wagen om de wijziging te verdedigen (en de non-argumenten kennen we nu wel...) werkt averechts en wordt keihard tegengeworpen. Snap dat dan toch! Stop daarmee en (val ik toch in herhaling) meldt alleen iets als je iets zinnigs te melden hebt.
Oók voor de overige forum-gebruikers: we weten 't nu wel... álle (tegen-)argumenten zijn volgens mij inmiddels op tafel gelegd en ik kan alleen maar de initiatieven richting de media (Kassa, Radar, etc.) VOL aanmoedigen! ALS je iets wilt bereiken zul je het daar moeten zoeken... niet hier op dit forum (dat zou iedereen inmiddels wel duidelijk moeten zijn).
Arshedes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik was van plan, samen met mijn vriendin, over te stappen op Vodafone.
We hadden onze dag al helemaal uitgestippeld, wanneer en hoelaat we zouden vertrekken om er op tijd te zijn en ook met het besef dat er een mogelijkheid bestond dat we met lege handen weer terug naar huis zouden moeten gaan, maar dat risico wilde wij wel nemen. maarja....helaas zijn de acties veranderd en is het niet meer interessant voor ons beiden.

Zoals meerdere malen aangegeven vind je dezelfde 'actie' ook bij een andere provider.
Helaas voor Vodafone 2 klanten misgelopen, naast natuurlijk de andere misgelopen (potentiele) klanten.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Het is gelukt om de gevraagde info te verkrijgen met betrekking tot de actie's morgen in Harderberg en Winterswijk. Er wordt gebruik gemaakt van de algemene aanpak die eerder ook is gebruikt, zoals in Kampen en Emmeloord:

- Morgenvroeg rond 4 uur zijn er mederwerkers aanwezig samen met een beveiliger om eventuele wachtenden te nummeren en alvast te informeren over de aanbieding.
- Er worden dranghekken geplaatst, ondanks de verwachting dat het minder druk gaat worden.

De voorraad in zowel Harderberg als Winterswijk:
- HTC One(zwart en wit) redelijk op voorraad
-iPhone 5 (zwart en wit) voldoende op voorraad
-Samsung S4 (zwart en wit) beperkt op voorraad

Dat is het even voor nu! Morgen gedurende de dag zullen we doorgeven wanneer de rijen gesloten zijn en wanneer er toestellen uitverkocht zijn, zoals jullie gewend waren van de vorige actiedagen.
SQ

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hebben de moderators nog iets gehoord over de voorraad Iphone 5 wit 32GB? Ik heb nog in mijn woonstad proberen te ruilen, maar ruilen mag niet. Terwijl mij in Emmeloord tijdens de actiedag en tijdens het ophalen van mijn toestel mij verzekerd is dat ruilen in elke winkel mag. En toen der tijd was ook door Vodafone geen uitingen gedaan over het niet-ruilen ook niet tijdens de actiedagen. Moderators...HELP. Ik heb tot en met morgen de mogelijkheid om te ruilen. Niet-ruilen policy hebben jullie pas aangekondigd en ik vind dat die policy na de aankondiging telt.

Ik hoor graag van iemand. PM-en mag oo
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Annabelle_ schreef:
Hoi Allemaal,

Het is gelukt om de gevraagde info te verkrijgen met betrekking tot de actie's morgen in Harderberg en Winterswijk. Er wordt gebruik gemaakt van de algemene aanpak die eerder ook is gebruikt, zoals in Kampen en Emmeloord:

- Morgenvroeg rond 4 uur zijn er mederwerkers aanwezig samen met een beveiliger om eventuele wachtenden te nummeren en alvast te informeren over de aanbieding.
- Er worden dranghekken geplaatst, ondanks de verwachting dat het minder druk gaat worden.

De voorraad in zowel Harderberg als Winterswijk:
- HTC One(zwart en wit) redelijk op voorraad
-iPhone 5 (zwart en wit) voldoende op voorraad
-Samsung S4 (zwart en wit) beperkt op voorraad

Dat is het even voor nu! Morgen gedurende de dag zullen we doorgeven wanneer de rijen gesloten zijn en wanneer er toestellen uitverkocht zijn, zoals jullie gewend waren van de vorige actiedagen.
Pardon?! De actie was toch juist aangepast zodat de medewerkers er niet zo vroeg hoefden te zijn om 'opstootjes te verkomen'? En daarom schoot de actie toch zijn doel voorbij?

EDIT: Even de quote van pagina 53 erbij gehaald:

BasT schreef:
Echter, op het moment dat onze medewerkers om 3 uur 's nachts al bij de winkel moeten staan en er dranghekken en meerdere beveiligers per winkel nodig zijn puur om te voorkomen dat er opstootjes ontstaan, dan schiet de actie zijn doel gewoon voorbij. Dan is alle feestelijkheid er vanaf.
Vanuit dat oogpunt is het wijzigen van de actie niet onredelijk toch?
Sjepwa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nederland duurste land in Europa als het gaan om data tarieven. Leuk artikeltje, er worden ook prijsafspraken in genoemd.

http://www.iphoneclub.nl/253372/mobiel-internet-nederland-het-duurste-van-europa/?utm_source=twitter...
Emm

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Onderstaand komt net uit een chat met een VF medewerker (naam verwijderd wegens privacy redenen, plus het feit dat het niet belangrijk is wie VF vertegenwoordigt)

: Met ethisch dubieuze zaken doel je denk ik op de medewerker die zich heeft uitgelaten op een forum, ik wil dat niet onder het tapijt schuiven, ik weet daar niet genoeg van om je correcte informatie te geven, mede omdat dat pas net bekend is en Vodafone het onderzoek daarnaar nog niet heeft afgerond.

Waar ik eerder nog sprak over mogelijke medewerker geeft het verhaal van de adviseur niet veel ruimte meer voor een andere uitleg dan daadwerkelijk hier iets niet pluis is in het gebeuren.

Het feit dat VF op dit moment alleen nog maar zeer selectief antwoord in dit forum versterkt alleen nog maar de gedachte dat er achter de schermen krampachtig damage-control gedaan wordt.

VF doet in mijn ogen op dit moment echt alles om het vertrouwen wat ik had in haar te ondermijnen. En gezien de reacties links en rechts op dit forum geldt dit niet voor mij alleen.

Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Ik hoop dat er geen hond komt. Eerst de actie aanpassen vanwege """""ongeregeldheden""""" en vervolgens betere maatregelen nemen dan ervoor terwijl er nu lang niet zoveel mensen komen. En degenen die wel op komen dagen maar brainwashen dat het nog steeds een goede "actie" is natuurlijk. Dat is waarschijnlijk ook waarom het nieuws van de beëindiging van de actie niet verder dan dit forum verspreid is, omdat het simpelweg makkelijker is om iemand als klant binnen te halen wanneer hij toch al in de winkel staat en hij niet zo gauw naar de concurrent meer kan kijken. Lekker onder druk zetten en pushen om toch voor 12 maanden korting een abo af te sluiten.

Aangezien het woordje prijsafspraken al een paar keer gevallen is, dat was ook mijn "complottheorie". Het lijkt mij geen onmogelijk scenario dat de grote concurrenten lucht hebben gekregen van het succes van de originele actie, en dat zij er zodoende een stokje voor hebben gestoken omdat VF hiermee niet zou voldoen aan de voorwaarden van hun onderlinge afspraken. Ik zeg niet dat het zo is, maar het lijkt me zoals gezegd niet onmogelijk. En waar of niet, dit zal nóóit toegeven worden aangezien alleen de allerhoogste mannen in pak dit zullen weten 😉
Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
@ TheMax, bedankt voor het opzoeken van die quote, je slaat de spijker hiermee op z'n kop! Als ik je reactie in de spotlight kon zetten zou ik dat doen, iedereen moet dat bericht met bijbehorende quotes maar eens goed lezen!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
wow TheMax die quote verergert het geheel alleen maar, Vodafone is bezig het gat dieper en dieper te graven met leugen op leugen.

Werkelijk schandalig deze hele prakrijken. Misschien op de zaterdag in Amsterdam of Katwijk toch gewoon even langsgaan en eisen de actie volgens originele voorwaarde te krijgen.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Rubman: doe je best!
Hassie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het lijkt er dus op dat VF niks gaat doen om de actie weer terug te draaien. Echter jammer dit.
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Veiligheidsredenen, EN NU WEL EEN BEVEILIGER!?!?!?!?!? Ik val echt van mijn stoel gewoon! Mede doordat je nu helemaal geen beveiliger nodig hebt hahahaahah
StijnOrsel17

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als ik een RED abbo afsluit voor 49 euro in de maand moet je 250 euro betalen,
Moet je die 250 euro ook betalen bij de openings actie of vervalt de toestel prijs?
en betaal in dan het eerste jaar 28,-?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi StijnOrsel17,

Het ligt aan het toestel dat je kiest. Als je dit aangeeft zal ik het voor je navragen. Dan geef ik je morgen uitsluitsel:).
Hassie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
is er ook een actie voor 1 jaar? dus een bij een abbo voor 1 jaar en dan bijv 6 mnd korting?
767

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@ Hassie

Nee, de actie geldt alleen voor 24 maanden.
salem

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stel er is dan nogsteeds een chaos gaat dan de actie terug naar de orspronkelijke voorwaarde? of blijft het bij dit. want dat zou dan onlogisch klinken.

wat ik wel jammer vind is dat jullie mensen eerst porren en dan hard laten vallen dit is niet zoals een groot bedrijf als de vodafone met haar klanten om moet gaan. ongelofelijk hoe jullie mensen te kijk zetten hiermee. sommige hebben hier een hele dag voor uitgetrokken. beloof niet eerst iets en dan maak je die belofte ongedaan.


maar het gaat hier alleen om geld, daarom komen de klanten ook toch?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic