@CMSchoofsIk studeer Information Management. In plaats van direct negatieve uitingen te doen, ga ook ik er inderdaad vanuit dat het allemaal wel goed komt. Ben ooit klant bij Vodafone geweest en wil ook graag weer van Vodafone gebruik maken in de toekomst!
@BeersIn opstand komen? Omdat ze niet onbeperkt kunnen leveren? Ik vind het vrij normaal dat Vodafone soms niet de hoeveelheid aanvragen kan verwerken. Met zo'n openingsstunt kan ik mij goed voorstellen dat de hoeveelheid aanvragen zélfs Vodafone te veel wordt. Dat hun gegevens genoteerd zijn en dat zij alsnog van het aanbod gebruik kunnen maken klinkt heel erg redelijk. Mijn onderbuikgevoel zegt me dat Vodafone best snapt dat ze niet zomaar de actie kunnen stopzetten. Maar ik begrijp ook wel dat ze bij Vodafone ondertussen nadenken over hoe ze deze hoeveelheid aanvragen uberhaupt in goede banen kunnen blijven geleiden. Bij de actie in Amsterdam mogen natuurlijk geen doden vallen
😉 Ik denk dat het slim is als Vodafone een aantal (extra) spelregels opstelt, waardoor ze minder overlast krijgen. Deze doen niet zozeer afbreuk aan de actie, maar helpen deze alleen maar beter te slagen!
- Consequent iedereen van een nummertje voorzien. Vanaf het moment dat er mensen in de rij komen staan.
- Mocht iemand op het idee komen om voor te dringen dient deze persoon direct de actie ontzegd te worden voor de betreffende dag (dan halen ze het zich niet meer in hun hoofd!
- Niet meer dan 1 aansluiting incl. telefoon per persoon. Sim-only mag ook een tweede. (Fair voor iedereen die een telefoon wil) (Stel dat de drukte het toelaat, kan hier nog altijd flexibeler mee om worden gegaan)
- Bij nummerbehoud toestel niet meer meegeven aan een andere klant, zodat als nummerbehoud is goedgekeurd dat ook geen problemen kan geven bij het ophalen van het toestel.
- Duidelijk vermelden welke telefoons er nog zijn (maar volgens mij gebeurde dit al volop!)
- Per dag maximaal aantal aansluitingen instellen. Ze sluiten ongeveer 30 abonnementen per uur af, dus tel het aantal open uren van het filiaal en je hebt een daglimiet. (Niet voor de laatkomers leuk, maar wel eerlijk en duidelijk)
- Hou de actie wel gelijk zoals deze de afgelopen weken al kon worden afgesloten (24 maanden 50% korting). Anders is dit ook niet eerlijk tegenover de rustige wachtenden (waaronder ikzelf :D)
- Nogmaals punt 1 😉 Zorg voor een duidelijke nummering met strookjes of met stiften of op welke manier dan ook. Mensen moeten niet eens kunnen voordringen. Op die manier zullen mensen ook niet meer gaan duwen, want dat levert toch niks meer op! 😄
Op deze manier kan iedereen van de actie gebruikmaken, zonder gezeur of gezanik. En lukt het niet bij de eerste actie (omdat de telefoon toevallig niet meer op voorraad was)... dan probeer je het later nog eens! Tis niet voor niks een stuntactie!
😉 Zo, en nu naar bed. Morgen weer vroeg op
🙂