Gert72 schreef:Hallo Gert, Marije, er waren na woensdag (letterlijk) nog maar een handjevol S4's. Het leek ons geen goed idee om te vermelden dat de S4 beschikbaar was omdat we weten hoe populair dat toestel is. Als we zouden vermelden dat hij er nog was zouden waarschijnlijk veel mensen uit alle hoeken van het land naar de winkels gaan en het grootste deel van die mensen zou de reis dus voor niks maken. Dat wilden we iedereen besparen.marije_zwijsen schreef:Voor mij hetzelfde... ik wil enkel de S4 dus jammer dat de voorraadinformatie van gisteren niet bleek te kloppen...
@Patrick35...Super balen, ik stond op het punt om naar Emmeloord te gaan, totdat ik las dat er geen voorraad Galaxy S4 zou zijn....Terwijl mij woensdag (met nr.190) nog werd verteld dat er nieuwe voorraad zou zijn vrijdag.
Toch vannacht maar proberen dan! Enig idee of er morgen nog steeds voorraad is? En zo ja, enkele toestellen of ruim voldoende?
patrickt35 schreef:
...
Soms moet je eens in het leven en gokje nemen. Soms word dat beloond, en soms niet.
...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.