Tetouani93 schreef:Hi Tetouani93,
Zal de Samsung Galaxy S4 WIT vrijdag en/of zaterdag weer voorradig zijn?
Ik neem aan dat de voorraad word aangevuld, kan ik dan beter vrijdag komen of zaterdag?
En dan beter naar Emmeloord toe of naar Kampen?
!!!! Zeer belangrijk om hier een duidelijk antwoord op te krijgen dat ook KLOPT !!!!
Ik ben namelijk 4 x eerder op en neer gereisd, heb bij elkaar zeker al een kilometer of 800 afgelegd vanuit het zuiden en 4 x voor NIKS!!!
SeR schreef:sorry hoor, maar een paar berichten eerder staat dat er nogvoldoende i5 16GB zijn.
Naar aanleiding van een aantal vragen:
- De Samsung Galaxy Note 2 is niet op voorraad.
- Er zijn nog enkele iPhone 4S & Sony Xperia Z toestellen per winkel.
- De HTC One is te krijgen in de kleur zilver. Dus geen zwart.
Op dit moment hebben we geen informatie over nieuwe leveringen. Indien dit het geval is en we hierover meer te weten komen zullen we dit met jullie delen.
Met de vriendelijke groeten van onze Vodafone winkel collega's! 😄
Jojootje schreef:Mijn laatste update was naar aanleiding van verschillende vragen over specifieke toestellen. Daarnaast gaat het hier om verschillende type iPhone's.SeR schreef:sorry hoor, maar een paar berichten eerder staat dat er nogvoldoende i5 16GB zijn.
Naar aanleiding van een aantal vragen:
- De Samsung Galaxy Note 2 is niet op voorraad.
- Er zijn nog enkele iPhone 4S & Sony Xperia Z toestellen per winkel.
- De HTC One is te krijgen in de kleur zilver. Dus geen zwart.
Op dit moment hebben we geen informatie over nieuwe leveringen. Indien dit het geval is en we hierover meer te weten komen zullen we dit met jullie delen.
Met de vriendelijke groeten van onze Vodafone winkel collega's! 😄
beetje verwarrend zo.
"In beide winkels zijn de volgende toestellen nog voldoende op voorraad:
- iPhone 5 16 GB"
SeR schreef:
Mijn laatste update was naar aanleiding van verschillende vragen over specifieke toestellen. Daarnaast gaat het hier om verschillende type iPhone's....dus: 😄
gabojen schreef:Nee, ik begrijp best dat je hierop een antwoord wilt hebben maar daar zijn al topics voor aangemaakt waarin je deze informatie kunt terugvinden. Daarom heb ik jouw post naar het juiste topic verplaatst. Succes!
Mijn berichtje is weggehaald?
Vroeg me af of mensen weten hoe lang je van te voren nummerbehoud kan aanvagen.
Lees tegenstrijdige berichten.
Mijn abonnement bij Telfort loopt af op 07-09-2013
Iemand ervaring mee?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.