Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@BasT

2 uur geleden - laatst bewerkt een uur geleden
MacZibit schreef:
Daar gaan we weer, volgens BasT zijn de Super abonnementen ook incluis,
Dames en heren moderatoren, jullie vertellen continue halve of onwaarheden of spreken elkaar tegen
*edit 1*

Ik krijg echt last van de warmte 🙂

De Red Super abonnementen doen mee in deze actie. Het abonnement dat niet meedoet, is het RED Plus, dwz het abonnement waarbij je gratis belt in het buitenland.

Ik heb een aantal pagina's teruggekeken maar volgens mij heb ik me (toch :)) niet vergist en nergens aangegeven dat die ook aan te sluiten is met de actievoorwaarden. Ook staat de juiste info in de openingspost.

*edit 2*
Ik heb inderdaad nog een vergissing van onze kant gevonden in de thread. Die is gecorrigeerd. Sorry voor de verwarring en goed gespot MacZibit

Groeten - Kind regards
Bas
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Diepzinnig, filosofisch onderschrift
Tag toevoegen @BasT ....sympathiek opgepakt, het is normaliter niet m'n stijl , op elke slak zout te leggen, ben je je echter aan het oriënteren naar een evt voor jou geschikte optie, is transparante, eenduidige info je enige houvast in opmaat naar de actiedatum in de VFW van je voorkeur...
Nogmaals "Sjapoo"
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ga woensdag proberen om in Kampen een HTC One te bemachtigen en indien niet voorradig dan maar een Galaxy S4. Ik mag aannemen dat 1 van de 2 merken in de winkel aanwezig is.

Als ik het goed gelezen heb dan staat morgen op dit forum wat er woensdag op voorraad is.

Op een ander forum las ik dat een paar mensen melding maakte dat er op het contract niet vermeld stond dat ze de 1e 24 maanden 50 % korting kregen. Klopt dat of zijn dat 'indianenverhalen' ?
Ikzelf zou het wel erg op prijs stellen als het wel vermeld zou worden op het contract.

In ieder geval : vroeg naar bed morgen....


Twan32

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Ik ben van plan om woensdag naar de Vodafone in Emmeloord te gaan. Daar woon ik ook.
Wat is een handige tijd om daar te gaan staan? En zal het denken jullie druk zijn?

Mvg twan
330d

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
BasT schreef:
SenorSjon schreef:
@BasT
Dat verhaal heb ik nog nooit meegemaakt bij verlengen. Altijd ging het nieuwe abonnement in op de datum van het aflopen van de oude. Anders is het natuurlijk geen verlengen maar aanpassen met een looptijd van 28 i.p.v. 24 maanden.

Zo werkt het inderdaad, daarom heb ik het ook over het aanpassen van je abonnementsvorm ipv het verlengen van je contract. Als je verlengt dan gaat je nieuwe contract in alle gevallen in na het aflopen van je oude. In jouw geval 3 juli.

Wat wijzigt is de abonnementsvorm die je binnen je lopende contract hebt. Dus de abonnementsvorm die je nu hebt veranderen we naar je nieuwe abonnementsvorm en de kortingen, toestelaanbieding etc die er bij horen worden alvast doorgevoerd. Vandaar dat je nu alvast je toestel krijgt en ook de bijhorende kosten betaalt.

Om deze vraag vast te beantwoorden: als je bang bent dat je over de laatste 4 maanden van je nieuwe contract "teveel" betaalt: ook die kan je weer vroegtijdig verlengen 😉

Houd er trouwens wel rekening mee dat deze regel niet in steen gehouwen is. Als mijn collega in de winkel het iets anders voor je doorgevoerd heeft dan is dat zeer zeker mogelijk.

@MacZibit: Sim Only Super is ook een Super, dus ja 😉
Even voor de duidelijkheid, mijn abo loopt per 10 juli af. Als ik as wo 8mei meedoet met de aktie en toestel meeneemt, gaat deze gelijk in en betaal ik enkel de nieuwe abokosten. Loopt mijn abo per 10juli 2015 af of 8mei 2015. Is het 10juli 2015, dan betaal ik van 8 mei 2015 tot 10juli 2015 100% de kosten van de nieuwe abo?

Ik heb in het verleden rare taferelen met UPC meegemaakt, maar uiteindelijk toch rechtgezet door hun Webcare, maar dit vind ik wel erg vaag dat u zegt dat de regel niet vaststaat en elke winkel/personeel kennelijk anders mee omgaat. Hoe en wanneer weet ik waar ik recht op heb? Ik ga misschien ook mijn alle 3 de nrs verlengen mits de toestellen op voorraad zijn die ik wil hebben, 2 daarvan zijn al contractsvrij enkel die ene van 10juli nog niet. Ik vind het heel kwalijk naar mate ik meer lees (ook op tweakers.net) dat er mensen met verschillende verhalen over de contracten met verschillende ingangsdatum, vermelding van de aktiekorting.

Wat ik nu dus van u krijgt te horen staat dus nergens vastgelegd over het verlengen (of in uw uitleg verandering van abonnementsvorm), dus ik kan niks doen als uw collega as wo mij iets anders vertel en in contract neerzet.
Vind u dit zo kunnen?

Wjb222

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe zit het met de 2de simkaart?
ik heb 27-04-2013 mijn red super abbo afgesloten in utrecht
en de sim kaart werd thuis gestuurd

zou iemand van vodafone hier een andwoord op kunnen geven?(terug naar de winkel is geen optie)
want ik woon in eindhoven:D

mvg willem-jan
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hallo iedereen,

@ SudderLap: We proberen zo vaak mogelijk updates te plaatsen in dit topic over de voorraden in de winkels waar de actie gaande is. Denk dan eerder aan info als toestellen die wel/ niet of bijna niet meer voorradig zijn in plaats van exacte aantallen.
Indien je een contractuele korting voor een x aantal maanden krijgt dan hoort dit normaal ook op het contract te worden vermeld.

@ Twan32: Leuk dat je van plan bent onze Vodafone winkel in Emmeloord te bezoeken!
Het valt moeilijk in te schatten hóe druk het precies gaat worden, maar er zullen vast en zeker weer veel mensen hetzelfde idee hebben als jij 😄 Er zijn gebruikers van dit forum die om 04:00 uur en zelfs om 02:00 uur 's nachts voor een Vodafone winkel zijn gaan staan, die keuze ligt natuurlijk helemaal bij jou.

@ Wjb222: Als je in Eindhoven woont dan ligt Utrecht inderdaad niet bepaald naast de deur 😛
Je kunt hiervoor het beste even bellen met de klantenservice (1201) of dit aangeven via de Chat (My Vodafone). Nadat de bestelling gecontroleerd gaan zij het verder voor je regelen.






Jossiek

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is even stil op het forum, dus wil ik wel weten wat andere mensen zouden kiezen. Ik weet dat de keuze voor een nieuwe telefoon persoonlijk is maar door deze mooie actie sta ik voor een keuze waarbij ik twijfel tussen:
Iphone 5 - Samsung Galaxy S4 - of (om de prijs laag te houden) de SIII.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi all,

ResUn heeft me een aantal foto's toegestuurd van zijn avontuur bij de Vodafone winkel in Den Haag. Om 02:00 's nachts was hij al aanwezig!! Een echte die hard dus...
Samen met een andere forumgebruiker Emielvanputten heeft hij er toch nog een gezellig "uitje" van weten te maken!
Hieronder een aantal foto's van die nacht!

Het overlevingspakket voor de nodige energie


Een beetje comfortabel zitten is wel gewenst bij zo een lange zit.... (emielvanputten)



Maar het loont zich wel, want na bijna 8 uur wachten ben je dan wel nr. 1!!




Dankje ResUn voor de foto's.
Ik heb ze niet allemaal gepost ook i.v.m. privacy en ik niet weet of je met een duidelijke en herkenbare foto van jezelf op het Forum wilde staan.
Maar nogmaals bedankt voor het delen van je ervaringen! Misschien kun je hier op het Forum ook nog je ervaringen delen over je nieuwe toestel, want die reviews zijn natuurlijk ook altijd welkom!!!


Robjb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vraagje: waar kan ik de openingstijden van Katwijk vinden?
(Phone House was maandagochtenden gesloten.)
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Robjb,

Dat heeft ermee te maken dat de meeste winkels op maandag later geopend zijn (13:00 u). Dinsdag t/m Zaterdag zijn onze winkels geopend vanaf 9:30u. De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen. Voor een overzicht kun je het 1e bericht in dit topic bekijken.
KimberlyS

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus is de S4 morgen in Kampen wel/niet of bijna niet op voorraad? 😉
Robjb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ RobbieE Bedankt. Dit was ook wat ik wilde weten: het begin van de actie in Katwijk is dus maandag de 13e om 13:00 u.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi all,

Ik heb zojuist de vraag uitgezet wat de voorraden zijn in Kampen en Emmeloord.
Zodra ik hier antwoord op heb zal ik het hier online posten.

Morgen zal de gekte uitbreken in Kampen en Emmeloord.
Zijn er al mensen die een overnachting op de stoep hebben voorbereid, zoals ResUn in Den Haag heeft gedaan?
Of valt het nog mee?

Ik wil jullie trouwens nog wijzen op de Samsung S4 unboxing challenge waar je leuke prijzen mee kunt winnen hier op het Forum. Dus word jij morgen de gelukkige eigenaar van een S4, check dit topic dan even voordat je hem openmaakt: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwste-toestellen-Samsung/Vodafone-Unboxing-Challenge-Samsung-Galaxy-S...



Ersan038

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gekte uitbreken? Ik woon zelf in Kampen, ongeveer 1,6 km vandaan, hoelaat moet ik er ongeveer zijn? Wat is de idealte tijd daarvoor?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Ersan038 schreef:
Gekte uitbreken? Ik woon zelf in Kampen, ongeveer 1,6 km vandaan, hoelaat moet ik er ongeveer zijn? Wat is de idealte tijd daarvoor?
Ersan, dat durf ik je echt niet te zeggen, maar heb je in dit topic de berichten van uit Den Haag en Capelle een beetje gelezen? Daar stonden soms om 6 uur 's morgens al mensen, ResUn stond er zelfs al om 2 uur voor de deur, emielvanputten geloof ik iets later, maar desalniettemin toch voordat het licht werd 's morgens.

De rijen waren lang op de vorige locaties, en alle 3 de dagen toch meestal ook al voor 12 uur gesloten.
Ik zou dus zo vroeg mogelijk in de ochtend gaan, wat mogelijk is voor jezelf en acceptabel :).

Heeeeeel veel succes in ieder geval!

Wat denken de anderen die het al hebben meegemaakt in voorgaande locaties???

SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wacht met spanning tot bekend wordt gemaakt wat er op voorraad is in Kampen en/of Emmeloord.

Ik ga er niet de hele nacht staan maar probeer wel om 6 's ochtends aan te schuiven .

Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Stevie

Heb je de voorraden per toestel opgevraagd?

grt Erik
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Erik2303 schreef:
Hoi Stevie

Heb je de voorraden per toestel opgevraagd?

grt Erik
Nou Erik ik krijg gewoon te horen bijvoorbeeld de S4 is er, HTC One is er...zoiets (VOORBEELD!)
Ik krijg geen aantallen, die communiceren we nooit, maar ik hoop wel voor einde dag jullie te kunnen vertellen welke toestellen er zijn.
Zelf ga ik ervanuit dat alle populaire toestellen sowieso de eerste dag aanwezig zullen zijn, maar ik garandeer nog even niets totdat ik daadwerkelijk antwoord heb vanuit de winkels :).

Wel houden we jullie via het Forum op de hoogte van de voorraad, dus wat er nog is en wat er niet meer is, nieuwe leveringen etc.
Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Stevie

Dat begrijp ik, is ook logisch mbt de veiligheid. Ik weet voldoende als er duidelijk is of de S4 en/of de nieuwe HTC op voorraad zijn. Ik wacht met spanning op je bericht.

grt Erik
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Stevie (goeie naam trouwens),

Kan ik er redelijker wijs vanuit gaan dat Sim Only Red en Super een soort van onbeperkt
voorhanden zijn? In alle VFW die bij de actie betrokken zijn?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic