Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
willemdejong

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vraagje: ik heb een kpn abo die contracts vrij is maar staat op mijn broer zijn naam maar ik gebruik het nummer kan ik in den haag nieuwe abbo op mijn naam afsluiten met nummerbehoud zo ja kan ik dan voor de sg4 kiezen aan gezien je het toestel toch niet meteen mee krijgt??
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
willemdejong schreef:
-
Ben je sprakeloos, willemdejong? 😉
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
willemdejong schreef:
Vraagje: ik heb een kpn abo die contracts vrij is maar staat op mijn broer zijn naam maar ik gebruik het nummer kan ik in den haag nieuwe abbo op mijn naam afsluiten met nummerbehoud zo ja kan ik dan voor de sg4 kiezen aan gezien je het toestel toch niet meteen mee krijgt??
O, toch niet zie ik 😄

Nummerbehoud kan alleen worden aangevraagd door de contracthouder zelf. In dit geval jouw broer.
Misschien wil hij gezellig samen met je in de rij gaan staan?

Je kunt alleen kiezen uit de toestellen die de winkel op voorraad heeft op het moment dat jij aan de beurt bent. De Samsung Galaxy S4 zit daar helaas niet meer bij.
willemdejong

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas, hij zit tot eind van het jaar in het buitenland.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
patrickt35 schreef:
Is de note 2 of de xperia z voldoende op voorraad in capelle? (...)
De Note 2 is niet meer op voorraad in Capelle, de xperia Z wel. Sta je al in de rij?


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Jaaaa, we hebben een update voor de actie in Den Haag

Er is alleen nog voldoende voorraad voor de iPhone 4 8GB, Samsung Galaxy S3 en Samsung Galaxy S3-mini. Alleen daarvoor kunnen jullie nog in de rij aansluiten. iPhone 4 8GB icm Red 24,50 2 jaar excl aansluitkostenS3 icm Red = € 24,50 per maand excl aansluitkostenS3 mini icm = € 22,50 per maand excl aansluitkostenallemaal 2 jarige abonnementen De Samsung Galaxy S4 en HTC One zijn helemaal op 😞
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Nee...Ik sta niet in de rij. Ik las dat de rij gesloten was, dus zit nu lekker aan een kopje koffie.
Ik cross elke dag heel het land door, dus ik wacht wel een volgende opening af.
Ik ben nog één van de weinige die wel gewoon geduld heeft. 🙂
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
patrickt35 schreef:
Nee...Ik sta niet in de rij. Ik las dat de rij gesloten was, dus zit nu lekker aan een kopje koffie.
Ik cross elke dag heel het land door, dus ik wacht wel een volgende opening af.
Ik ben nog één van de weinige die wel gewoon geduld heeft. 🙂
Haha, dat is relaxed!!!
De Actiedagen in andere steden kun je hier vinden. We zien je graag verschijnen 😄
Geniet lekker van het mooie weer dit weekend!


patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Eigenlijk weet ik niet eens wat de precieze voorwaarden zijn. Wel dat je gedurende 24 maanden 50% korting heb op je abo nnementskosten, maar hoe zit het met de aanschaf van de telefoon?
330d

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 2vodafone abo op mijn naam staan. Waarvan 1 zakelijk die ik vorig jaar op mijn naam heb laten zettwn ivm stopzetting zaak. Kan ik voor beide nrs laten verlengen voor de aktie? En stel dat ik een 3e abo af wilt sluiten kan dit?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
willemdejong schreef:
Helaas, hij zit tot eind van het jaar in het buitenland.
Ow, dat is balen. Je kunt helaas geen abonnement voor iemand anders afsluiten.
Als je het niet erg vindt om een ander nummer te krijgen kun je wel een heel nieuw contract afluiten voor jezelf.
Dan kan je broer het verlopen contract gewoon opzeggen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
patrickt35 schreef:
Eigenlijk weet ik niet eens wat de precieze voorwaarden zijn. Wel dat je gedurende 24 maanden 50% korting heb op je abo nnementskosten, maar hoe zit het met de aanschaf van de telefoon?
Op deze abonnementen zijn de normale voorwaarden van toepassing. Die staan hier.
Ze zijn nu alleen supervoordelig tijdens deze openingsacties 😄
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
330d schreef:
Ik heb 2vodafone abo op mijn naam staan. Waarvan 1 zakelijk die ik vorig jaar op mijn naam heb laten zettwn ivm stopzetting zaak. Kan ik voor beide nrs laten verlengen voor de aktie? En stel dat ik een 3e abo af wilt sluiten kan dit?
Controleer even goed of beide abonnementen op dit moment verlengbaar zijn. Dan zou je gewoon gebruik moeten kunnen maken van de actie.
De actie geldt ook voor nieuwe abonnementen 😉
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@AstridG

Blijft de bijbetaling, oftewel eenmalig als per maand, hetzelfde?
KimberlyS

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is de S4 woensdag in Kampen wel voldoende op voorraad?
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Patrickt35 de éénmalige bijbetaling voor het toestel blijft ongewijzigd. Alleen de maandelijkse 'afbetaling' gaat door twee!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
KimberlyS schreef:
Is de S4 woensdag in Kampen wel voldoende op voorraad?
Daar heb ik nu nog geen informatie over. Houd de komende week dit topic in de gaten voor meer informatie over de komende openingsacties.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
UPDATE!!!

In Capelle aan den Ijssel zijn de witte iPhones allemaal op.
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Is de rij nog steeds gesloten in capelle?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
UPDATE uit DEN HAAG:

De iPhone 5 is nu echt helemaal op.Je kunt wel nog kiezen voor deze andere mooie toestellen: Samsung Galaxy S3 mini iPhone 4 8 gb. Je kunt voor deze toestellen vandaag nog terecht zolang de voorraad strekt, dus spring op de fiets en profiteer nu het nog kan! Om 17.00 uur sluit de winkel en dan is de Openingsactie voor Den Haag afgelopen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic