Snorkel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Openbreken

Ik probeer nu al een week iets bij jullie geregeld te krijgen. Eerst deed ik dat via Twitter omdat jullie in het weekend niet berijkbaar zijn voor mijn type vraag. Op twitter wordt mijn vraag echter tot 3 keer toe GENEGEERD. D'r wordt niet eens gezegd dat dat soort vragen niet via twitter kunnen worden beantwoord, het wordt gewoonweg doodgezwegen. Ondertussen werden vragen die uren voor en na mijn vraag gesteld zijn wel beantwoord. Dat is nu al meer dan een week terug. Daarom heb ik die maandag maar gebeld. Daar werd mij gezegd dat het vrijdag geregeld zou zijn, uiterlijk maandag (gisteren).
Wat denk je? Doodse stilte, nog steeds niks geregeld. Ondertussen is jullie klantenservice alweer gesloten voor dit soort vragen en wendt ik mij tot twitter, wat schetst mijn verbazing. Ik wordt wederom genegeerd. De vragen om mij heen worden ondertussen alweer beantwoord, zelfs die gesteld zijn een half uur na mijn vraag.
Ook een tweet waarbij ik dat aankaart wordt begroet met stilte.

De grap van dit alles is dat het hier gaat om een verlenging. Ik ben ondertussen al 3 jaar klant bij jullie en ben heel erg hard bezig hier 2 jaar aan vast te plakken. Wat een grap, Vodafone negeert iemand die 2 jaar langer klant wil zijn...

Ik kan je wel zeggen, als jullie klanten willen wegjagen: dan hebben jullie het gouden middel wel gevonden, echt ongelofelijk onbeschoft dit.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Kon je tweet niet terugvinden. Dat is inderdaad niet al te flink best als je niets meer te horen krijg, natuurlijk niet de bedoeling.
We hadden je graag verder geholpen via het forum maar voor interne vragen kan alleen de klantenservice je verder helpen.

Wat je het beste morgen kunt doen is te bellen met de telefonische klantenservice en dit aan te geven zodat er actie kan worden ondernomen zodat je vraag/opdracht uitgevoerd wordt. www.vodafone.nl/support/contact/

Hopelijk wordt je vraag zo snel mogelijk opgelost! We horen graag van je terug.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Snorkel via Twitter reageren we altijd. Ik kan me alleen bedenken dat jouw tweet misschien niet ingeladen wordt door onze programma's of dat je de tweet niet naar@VodafoneNL stuurt. Als je even een linkje stuurt naar jouw tweet(s), dan laat ik dat graag nakijken.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Snorkel we hebben niets meer van je gehoord, daarom sluit ik dit topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic