Ai
LeegPakMelkkan me voorstellen dat je er klaar mee bent! Je geeft aan dat het toestel een aantal keer reboot. Heb je het toestel al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen? Of echt een hard reset al eens gedaan? Vergeet daarbij niet een backup te maken natuurlijk!
Werkt bovenstaande niet dan raad ik je aan om het toestel te repareren. Meer informatie vind je hier:
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtmlDat mijn collega's aangeven dat het eventueel waterschade of het toestel is gevallen, kunnen zij niet beoordelen. Dit kan alleen de reparateur. Hiervoor mijn excuses. Tevens ook voor de opmerkingen zoals had je maar eerder moeten bellen etc. Dit is niet waar Vodafone voor staat.
Je geeft aan dat je weg wilt bij Vodafone. Zodra het contract is afgelopen dan wordt het iedere maand stil zwijgend verlengt tot dat je daadwerkelijk opzegt. Je zit er dan ook geen 2 niuewe jaren aanvast. Je hebt wel een opzegtermijn van 1 maand.
Een coulance swap kan aangevraagd worden zodra het toestel (met hoge uitzondering 2* is gerepareerd) 3* is gerepareerd binnen een bepaalde tijd. Hier zitten wel een aantal voorwaarden aan vast zoals het moederboard mag niet vervangen zijn en het moet binnen een aantal maanden plaats vinden.