jeroenz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontvangst MMS werkt maar half...

Hallo,
Ik heb een Galaxy Y met prepaid abonnement zonder data bundel. Als ik een MMS met foto ontvang van een mede-vodafone klant, is er geen probleem. Dan kan ik de foto downloaden. Echter, als ik een MMS ontvang vanaf een andere operator, dan ontvang ik wèl de MMS, maar kan ik de foto niet downloaden! De 'download'-knop in het bericht is grijs, en als ik er op klik, krijg ik gewoon de 'properties' van het bericht te zien. Ik kan met geen mogelijkheid de foto gedownload krijgen.
Volgens mij staan op mijn toestel alle instellingen goed. Iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
MMS werkt via de internet-verbinding van je toestel.
 
En zoals je al aangaf heb jij geen data-bundel, dus ook geen internet.
 
Het lijkt mij dan ook dat je in die hoek de oorzaak van je probleem moet zoeken.
jeroenz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Martin,
 
Dank je voor het meedenken en je antwoord, maar...
- Ik heb wel internet, via wifi
- Ontvangen + downloaden van een MMS die verstuurd is vanaf een ander Vodafone toestel werkt wel
 
Tevens heb ik een databundel-voor-één-dag aangeschaft, om te kijken of dat het probleem was. Ik kon toen wel internetten (zonder wifi), maar nog steeds niet de foto van het ontvangen MMS bericht downloaden...
 
Rara....?
 
Groeten,
Jeroen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
En heb je al eens de instellingen heel goed nagekeken, conform de site van Vodafone?
jeroenz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yep... Gechecked en gedubbelchecked. Ontvangen van MMS van vodafone-gebruikers werkt ook gewoon... Alléén van niet-vodafone-gebruikers gaat mis...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic