Sanicare

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontvangst Kerkdriel postcode 5331

Goedemiddag,

Wij hebben een zakelijk abbonnement bij Vodafoon met meerdere toestellen. Allemaal Samsung Galaxy toestellen.

Wij hebben dus gratis ondeling bellen en dat is handig aangezien we veel onderweg zijn. Nu zijn wij gevestigd is Kerkdriel en het ontvangst is echt slecht. De ene dag is het met veel happeren te doen, andere dagen veel happeren en valt de verbinding contineu weg.

Ik heb het er hier in Kerkdriel wel vaker over met mensen, die klagen ook. Meerdere hebben een ander abbonement genomen bij een andere provider.

Heb al gezocht of er aan gewerkt wordt of dat ik verbetering kan verwachten, maar daar lijkt het ook niet naar.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn ? Wij moeten toch gewoon zakelijk kunnen bellen van onze werkplek ! Maar goed zelfs als we buiten gaan staan is er niet veel verbetering.

Vandaag weer zo een dag en nu ben ik het zat, ga toch eens op onderzoek uit.

Heeft iemand een tip ?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Sanicare,

Wat jammer dat jullie problemen ondervinden met de verbinding in Kerkdriel.
Heb je voor mij de letters van de postcode waar dit speelt? Ik heb namelijk de dekking bekeken op zowel 2g als 3g. Op 2g zou heel Kerkdriel een goed bereik moeten hebben. Op het 3g netwerk zou 90% van Kerkdriel een goed bereik moeten hebben. De mast staat namelijk ergens in de buurt van de Antillenstraat.

Zouden jullie willen proberen of het helpt om je Samsung toestel in te stellen op alleen 2g? Dit kan bij de netwerkinstellingen en dan kun je kiezen voor GSM only. Mocht je het niet kunnen vinden, zou je me dan het precieze toestel willen doorgeven? Dan zoek ik het volledige pad op. 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic