DScheepbouwer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen accounts

Ik zou graag mijn Vodafone account willen ontkoppelen aangezien er een oud ziggo account aan gekoppeld zit, waardoor ik mijn nieuwe account niet kan toevoegen. 

alvast bedankt,

Daniel

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @DScheepbouwer, goedemorgen en welkom hier!

Hier help ik je graag bij! Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account losgekoppeld. Je kunt nu inloggen in My Vodafone en het account uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens 🙂 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1186Likes

@DScheepbouwer Ik heb nét het Mijn Ziggo account, welke geregistreerd was met jouw outlook e-mailadres, verwijderd. Wil je in de loop van de dag proberen of je nu via My Vodafone kan kiezen om het account uit te breiden? 🙂

Bekijk in context

11 Reacties 11
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @DScheepbouwer, goedemorgen en welkom hier!

Hier help ik je graag bij! Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account losgekoppeld. Je kunt nu inloggen in My Vodafone en het account uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens 🙂 

DScheepbouwer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt! 
Zou je me ook kunnen helpen met de vervolgstap? 😉 
Want heb nu een foutmelding bij samenvoegen: 

DScheepbouwer_0-1689583540676.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @DScheepbouwer 
Heb je toevallig al een nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt? Zo niet, dan moet je in dit geval kiezen voor het ''uitbreiden'' van het account. Het samenvoegen van het account kan alleen als er op dat moment 2 seperate accounts zijn geregistreerd. 

DScheepbouwer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja klopt, ik had ziggo maar op een tweede email adres aangemaakt. Maar de samenvoeg optie werkt dus niet. 
Zowel niet als ik het probeer om vanuit mijnziggo de vodafone samen te voegen, en ook niet vanuit vodafone account. Krijg diezelfde foutmelding als ik gegevens van tweede account invoer. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1186Likes

@DScheepbouwer Even een dubbelcheck. Als je normaal inlogt op Mijn Ziggo kom je er dan wel in? Of krijg je dan ook een foutmelding te zien?

In sommige gevallen kan het soms 24 uur duren na registratie om een account te koppelen. Lukt het later vandaag nog steeds niet, dan wil ik je vragen om de gebruikersnaam van Mijn Ziggo even in je Community profiel te vermelden. Ik kan dan altijd nog dat account verwijderen, zodat je dan via My Vodafone kan kiezen om het account uit te breiden. 

DScheepbouwer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia 
Ja ik kan wel gewoon op MijnZiggo inloggen. Maar als ik daar naar "my account" ga, en op de "accounts samenvoegen" optie druk lukt het niet. 
Ik zal een dagje wachten maar als jij ondertussen nog iets kan doen, dan hoor ik het graag. 
Ik heb nu beide account namen genoemd in mijn profiel. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1186Likes

Yes, super bedankt om deze gegevens in je profiel te vermelden. Wil je vandaag nog eens controleren of het wel lukt om de accounts samen te voegen? Zo niet, dan hoor ik het graag en dan verwijder ik het Mijn Ziggo account zodat je dan vervolgens in My Vodafone het account kunt 'uitbreiden'. 

DScheepbouwer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het samenvoegen lukt helaas nog niet. Zowel niet vanuit Ziggo of vanuit Vodafone. 
Als je hem zou willen ontkoppelen dan probeer ik het op die manier. 

Alvast bedankt! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1186Likes

@DScheepbouwer Ik heb nét het Mijn Ziggo account, welke geregistreerd was met jouw outlook e-mailadres, verwijderd. Wil je in de loop van de dag proberen of je nu via My Vodafone kan kiezen om het account uit te breiden? 🙂

Demir_1987

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ondertussen hebben wij een nieuw account voor ziggo aangemaakt met een nieuw email adres. Het lukt niet om via het nieuwe account vodafone weer toe te voegen. Kan het oude ziggo account verwijders worden?

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Demir_1987 
Je hebt inmiddels ook zelf een topic geopend. Daarom lijkt het mij het beste om op je eigen gemaakte topic verder te gaan. Deze kan je terug vinden via deze link

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic