Ktje

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontevreden met verlenging

Hallo,

Eergister, heb ik mijn abonement verlengt met daarbij een Iphone 5s.

Nou zijn er een aantal dingen waar ik helemaal niet tevreden over ben en hier graag een verklaring voor wil hebben en het liefst een oplossing. In mijn vorige abonement, had ik de 10gig internet bonus. Maar in plaats van dat ze mijn huidige contract eerst af laten lopen, hebben ze het per direct verrandert naar mijn oude abonement. Vervolgens kijk ik op my.vodafone en staat er dat ik maar 500mb heb(ik ben dus mijn aanbieding kwijt), terwijl ik een abonement afgesloten heb met 1 gigabyte. Een dag later krijg ik een smsje dat ik onder de 125 mb zit. Dus vervolgens log ik weer in op my vodafone. Staat er dat ik 7 euro over mijn tegoed heen ben en maar 96MB internet had!! Dit was nergens naar mij gecommuniceert.

Ik wil dit heel graag opgelost hebben want ik vind dit een hele slechte service

Alvast bedankt
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Ktje, het is normaal dat je nieuwe abonnementsvorm, kortingen, etc direct in gaan. Je wilt ook direct je nieuwe toestel krijgen toch? Op het moment dat je abonnement gewijzigd wordt krijg je de eerste maand de bundels en kosten "naar rato". Dat wil zeggen dat je bijvoorbeeld als je halverwege de maand verlengd, je de rest van de maand de helft van je nieuwe abonnementskosten betaald en ook de helft van de bundels krijgt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic