Hoi
petervdl Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Hier zijn eigenlijk al heel veel topics over geopend op de Community. In het kort kan ik je melden dat je je abonnement kunt stoppen door naar www.payinfo.nl te gaan en daar alle abonnementen die je wil betalen via Vodafone wenst te stoppen. Als je dat hebt gedaan dan krijg je geen abonnementen meer die zomaar opeens op je rekening komen te staan.
Eventueel zou je nog contract met Vodafone kunnen opnemen via een
chat te starten of de
klantenservice van Vodafone te bellen om te vragen of ze uit coulance het geld willen terug storten, maar dat moet je echt aan hun vragen. Extra info kan je hier vinden op de website: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml#betaalde-diensten
Zie ook op de community meerdere topics en wat mensen hebben gedaan:
- https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/videofun-abonnement-295222
- https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/health-academy-295916
- https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/health-academy-296093
- https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/heath-academy-moet-afzender-code-297212
En hier nog veel meer:
- https://forum.vodafone.nl/search?q=health
Hopende dat ik je hiermee heb geholpen aan informatie.