Beste Support,
Ik kan niet inloggen in de my vodafone app. Ik heb het meerdere keren geprobeerd en zelfs 2 weken gewacht, gekeken in de support van vodafone zelf. Ook geen nuttige informatie gevonden. Ik blijf constant dezelfde foutmelding krijgen: "something is broken! Thats why the app is not working like you are used to. We are going to fix it. Please try again later". Ik ben net overgestapt van Tele2 maar ik kan nog steeds niet in mijn app komen. Ik heb wel een account en kan ook inloggen op de website.
Met vriendelijke groeten,
Yorrick
Opgelost! Ga naar oplossing.
Klopt @Yorricko
Er is een update geweest voor de app. Dat zal het zijn dat je nu weer kan inloggen.
Fijn dat je het even laat weten en dit de oplossing is.
Hi @Yorricko, welkom hier!
Super onhandig dat je tegen deze foutmelding aanloopt bij het inloggen in de My Vodafone App. We zien hier meerdere meldingen over voorbij komen en hebben hiervoor ook een ticket laten loggen. Onze oplospartij zoekt voorbeelden.
Ik begrijp dat je zonder problemen kan inloggen in My Vodafone in de browser. Ik zet je voorbeeld dan ook graag door. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met al jouw gegevens en onder 'Persoonlijke Informatie' de volgende informatie invullen?
Toesteltype:
softwareversie:
Laat je weten wanneer dit is ingevuld? Dan zet ik het door.
Hi @Yorricko, welkom hier!
Super onhandig dat je tegen deze foutmelding aanloopt bij het inloggen in de My Vodafone App. We zien hier meerdere meldingen over voorbij komen en hebben hiervoor ook een ticket laten loggen. Onze oplospartij zoekt voorbeelden.
Ik begrijp dat je zonder problemen kan inloggen in My Vodafone in de browser. Ik zet je voorbeeld dan ook graag door. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met al jouw gegevens en onder 'Persoonlijke Informatie' de volgende informatie invullen?
Toesteltype:
softwareversie:
Laat je weten wanneer dit is ingevuld? Dan zet ik het door.
Hi Cecilia,
Ik ben ook van de week van Tele2 overgestapt, en heb dezelfde ervaring met de app. Online kan ik wel inloggen, maar de app blijft dezelfde foutmelding geven als in het berochtje van Yorrick. Ik zie enkel andere klanten geleijke issues tegenkomen. Is er een update misschien?
Hartelijks,
Marton
probeer dit eens
in het kort via de computer of telefoon naar vodafone.nl want je komt niet in de app
https://www.vodafone.nl/my/service
staat daar een rood kruis omheen dan eerst 0800-1258 bellen
simkaartnummer en klantnummer en telefoonnummer en laatste 4 cijfers van de iban invullen
2 inloggen met de email die je ontvangt in je emailbox
(kan dus ook de email zijn van vroeger toen je klant was )
met dat emailadres inloggen en bevestigen via email
dan naar login email wijzigen
daar je huidige email invullen
bevestigen via email
tada
je kunt nu de app downloaden ook weer via de ontvangen uitnodiging dit is via sms niet email
en nu kan ik teminste eindelijk inloggen in de vodafone app
hoop dat je er voor anderen wat aan hebt kijk heb nu 1 iemand geholpen ermee
in het kort via de computer of telefoon naar vodafone.nl want je komt niet in de app
https://www.vodafone.nl/my/service
staat daar een rood kruis omheen dan eerst 0800-1258 bellen
simkaartnummer en klantnummer en telefoonnummer en laatste 4 cijfers van de iban invullen
2 inloggen met de email die je ontvangt in je emailbox
(kan dus ook de email zijn van vroeger toen je klant was )
met dat emailadres inloggen en bevestigen via email
dan naar login email wijzigen
daar je huidige email invullen
bevestigen via email
tada
je kunt nu de app downloaden ook weer via de ontvangen uitnodiging dit is via sms niet email
en nu kan ik teminste eindelijk inloggen in de vodafone app
@marcib04 Mijn bericht in dit topic is de laatste stand van zaken. Als je wilt kan ik de informatie doorzetten naar ons oplosteam. Laat hiervoor de gegevens achter zoals gevraagd en geef mij een seintje. Dan zet ik het door 🙂
Beste Cecilia,
Bedankt voor je bericht, ja graag! Ik heb geen bepaalde rubriek voor onderstaande informatie gevonden, dus ik heb ze onder "Over mezelf" gezet, maar hier zijn ze: Toesteltype: iPhone 12 softwareversie: iOS 16.6.
Alvast bedankt!
Marton
@marcib04 Dank voor het delen van de gegevens. Ik heb het voorbeeld doorgezet naar de onderzoekspartijen. Zodra er meer duidelijk is, hoor je dat natuurlijk via deze weg.
Thanks Vincent,
Ik hoor het dan graag 🙂
Groet,
Marton
Goedemorgen Cecilia,
Ik heb bij deze mijn gegevens aangepast. Hebben jullie al een oplossing kunnen vinden?
Afgezien van dat ik hetzelfde probleem heb: Ik ben ook overgestapt van Tele2 omdat ik al twee maanden heel slecht 4G bereik had. Jij zelfde reden?
Is er een update geweest? Ik kan ineens weer inloggen in de app 😁. @Cecilia heb je voor mij nog informatie waardoor dit probleem is verholpen?
Nee, ik ben altijd tevreden geweest bij Tele2 met mijn 4g, juist hier bij vodafone had ik laatst dat mijn 5g ineens helemaal niet meer werkte terwijl ik wel bereik had en er ook duidelijk een 5g tekentje te zien was.
Klopt @Yorricko
Er is een update geweest voor de app. Dat zal het zijn dat je nu weer kan inloggen.
Fijn dat je het even laat weten en dit de oplossing is.
Het niet bereikbaar zijn kan altijd wel eens gebeuren. Alle providers zijn nu eenmaal afhankelijk van het weer, hoeveel mensen online op 1 mast en ga zo maar door. De ene keer heb je goed bereik en een andere keer, op dezelfde mast, geen bereik. Dat kan gebeuren en blijft altijd heel erg vervelend, voor elke provider. Daarnaast moet ik zeggen dat ik 4G nog altijd beter vind dan 5G (wat overigens nog niet eens de echte 5G is, dat komt pas ergens in 2024).
Yep!
Geen update van de app, dus zal wel aan iets op de server hebben gelegen, maar hij doetut. We kunnen drin.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.