11 maart jongst lede heb ik mijn abonnement bij jullie verlengd. hierbij heb ik een iphone 6 plus uitgezocht. daarbij moest ik een bij betaling doen van 199,00 euro. na 2 maanden niets van jullie vernomen te hebben en meerdere malen te hebben gebeld, kreeg ik vrijdags eindelijk mijn telefoon binnen. deze heb ik echter 4 uur kunnen gebruiken alvorens deze het begaf. Na het weekend contact op genomen met de klantenservice. ik moest mijn telefoon maar laten op halen door jullie maker dan werd de schade bekeken en dan zou het geregeld worden. ik het bedrijf gebeld, krijg ik een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die mij er op wijst dat als er iets mis is met een geleverd product binnen 14 dagen dat je dan recht hebt op een nieuw toestel. ik weer de klantenservice van vodafone gebeld. nouja hoe dat toch kon, dat een medewerker dat niet wist. aan het einde van het gesprek moest ik maar naar een vodafone winkel gaan. die kon mijn telefoon wel innemen en opsturen. ik naar een vodafone winkel toe. kom ik daar word mij verteld dat via de winkel niets kan terug sturen van de webshop???!! de medewerker stuurt mij naar het postkantoor om mijn telefoon aangetekend te laten versturen naar vodafone (8 euro verder). na een week wachten maar weer is op gebeld naar vodafone, of mijn verzending was aan gekomen. dat was inmiddels 28 mei. nou het was aangekomen het was nu nog wachten dat het toestel retour zou worden geboekt. na enige tijd weer wachten en weer geen geluid aan de kant van vodafone. maar weer is zelf opgebeld. ja nou hij staat wel retour geboekt, dus het toestel staat klaar om verzonden te worden. 2 weken later nog niets.. ik maar weer opgebeld, dit keer kreeg ik te horen (voor de 13 keer) dat dit toch echt niet kon. nou hij zou er achteraan gaan. een paar dagen later word ik op gebeld door vodafone ( ook voor het eerst!!). nou sorry voor al het ongemak, u hebt recht op een kleine vergoeding voor het wachten. en de telefoon word zo snel mogelijk opgestuurd, mogelijk heeft u hem overmorgen al… nou dat klinkt hoop vol. en nu tot de dag van vandaag nog niets…;!! ik wil langs deze weg vodafone bedanken voor haar top service! gegroet iemand die graag geholpen wil worden of het liefst vodafone wil verlaten