Misschien kan iemand me helpen dit te begrijpen: oktober a.s. loopt mijn abonnement af en ik wilde deze dan ook alvast verlengen. Mij werd verteld dat ondanks dat ik het nieuwe abonnement nu al koop (augustus) het abonnement en de bijbehorende diensten in oktober zou starten. Dat begrijp ik helemaal.
Ik heb aangegeven bij dat nieuwe abonnement geen gebruik meer te willen maken van de GARANT verzekering. Echter moet ik bij het tekenen van mijn nieuwe contract wel voor een verzekering tekenen. Motivatie van de verkoper is 1. dat er een maand opzegtermijn is en 2. dit vanuit de winkel niet geregeld kan worden.
- er zijn zelfs nog 2 maanden opzegtermijn mogelijk (pas per 12 oktober)
- abonnement afsluiten en verzekering mdw telefonisch spreken bij een schade in de winkel is wel mogelijk. Waarom beëindigen niet?
Mijn vraag: ik hoef toch niet te tekenen voor een product die ik niet wil?Alvast hartelijk dank voor meedenken en uitleg!