Fenrisowner

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber geeft melding 'geen sim'.

Beste Community,

 

ineens werkt mijn onenumber niet meer. Ik heb al resets en alles geprobeert maar niets werkt.

ik heb de watch en ook de watch app verwijdert en opnieuw geinstalleerd.  De watch en tel gereset. Al zeker 2 uur gebeld en de messenger ook 3 uur in gesprek mee geweest. Ik weet het niet meer. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3039Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Fenrisowner Ik heb bij beide nummers OneNumber voor je verwijderd. Je kan nu OneNumber opnieuw aanvragen voor beide nummers. Laat je weten of het is gelukt? 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3039Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Fenrisowner 

Logisch dat de moed je in de schoenen zakt als je er zoveel tijd in hebt gestoken en het tot op heden nog niet opgelost is. Ik zie dat het gaat om een Red Together aansluiting. Ervaar je de problemen met het nummer eindigend op 74 of 69? Mijn advies zou in dit geval zijn om OneNumber te verwijderen zodat je deze opnieuw kan activeren/bestellen. Als dit akkoord is, dan hoor ik het graag van je. Ik zal deze dienst dan verwijderen zodat jij het opnieuw kan activeren.

Fenrisowner
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou dat mag wel als je collega's dit al niet hebben gedaan. Het gaat om beide nummers ja. Beide werkt de onenumber niet van. Ik ga ook de iphone helemaal leeggooien... Dat was ook nog een tip

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3039Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Fenrisowner Ik heb bij beide nummers OneNumber voor je verwijderd. Je kan nu OneNumber opnieuw aanvragen voor beide nummers. Laat je weten of het is gelukt? 🙂

Fenrisowner
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic